استاندار کرمان بر اتمام گازرسانی به منطقه ساردوئیه تا فصل زمستان و برگزاری جلسات ساماندهی خرید محصولات کشاورزی در جنوب کرمان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، استاندار کرمان در ابتدای سفر دو روزه خود به شهرستان‌های جنوبی در سی و سومین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان و دوازدهمین کارگروه رفع موانع تولید جنوب استان در محل فرمانداری جیرفت حضور یافت که ۱۳ طرح در حوزه صمت و کشاورزی مورد تصمیم‌گیری بخشودگی جرائم مالیاتی، امهال و استمهال وام‌های کشاورزی قرار گرفتند.

علی زینی‌وند استاندار کرمان در این جلسه در خصوص تقسیمات استانی گفت: تفکیک استان بحث پیچیده‌ای است و آنچه اکنون در دستور کار داریم ارتقای واحد‌های درون استانی بوده که سه شهرستان مربوط به جنوب است و دو واحد استانی دیگر نیز در دست مطالعه بوده که باعث ارتقای خدمت رسانی و زیرساخت‌ها خواهد شد.

زینی وند با تاکید بر اینکه در جنوب باید همزمان تمام ظرفیت‌های آن را فعال کنیم اظهار داشت: کشاورزی ظرفیت موجود است و مکانیزه کردن کشاورزی باید سرعت یابد.

استاندار کرمان مکانیزه کردن بخش کشاورزی را بخشی از توسعه متوازن برشمرد و با اشاره به سند سازگاری با کم آبی استان گفت: گاهی برای برنامه‌ها اضطرار وجود دارد و هدفمند کردن مصرف آب نیز اضطرار استان است ضمن اینکه زمینه گسترش صنعت را هم فراهم می‌کند.

زینی‌وند خطاب به فرمانداران با تاکید بر این موضوع که تمام تصمیمات در ساعت و روز گرفته می‌شود، اظهار داشت: به هیچ عنوان نباید به پایان خدمتتان نگاه کنید و باید با افتخار و اعتقاد برای حل مشکل مردم و خدمت زیر پرچم جمهوری اسلامی کار کرد.

استاندار کرمان همچنین بر رفع مشکل منطقه ویژه جازموریان تاکید کرد و افزود: ظرفیت‌های شهرستان‌ها باید دسته بندی شوند ضمن آنکه تاکید داریم نباید از تعهد اشتغال عقب بمانیم.

او عنوان کرد: جنوب استان در حال جهش است و اطمینان دارم ثروت این منطقه که از سیرجان و دیگر مناطق کمتر نیست، حتما به فعلیت خواهد رسید.

زینی‌وند همچنین بر اتمام گازرسانی به منطقه ساردوئیه تا فصل زمستان و برگزاری جلسات ساماندهی خرید محصولات کشاورزی را تاکید کرد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار