فرمانده جدید سپاه امام رضا (ع) با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مشهد معرفی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، در این مراسم سردار سرتیپ دوم پاسدار سید هاشم غیاثی به سمت فرمانده سپاه امام رضا (ع) استان خراسان رضوی منصوب شد.

پیش از این، سردار سرتیپ پاسدار یعقوبعلی نظری این مسئولیت را برعهده داشت که با حکم وزیر کشور به عنوان استاندار خراسان رضوی، معرفی شد.

یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در این مراسم گفت: امیدوارم دوره حضور من در استانداری زمینه ساز خدمت بیشتر به مردم و نظام اسلامی باشد.


بیشتر بخوانید


او افزود: از همکاران خود در سپاه امام رضا (ع) طی مدت ۶ سال حضور اینجانب در سمت فرماندهی سپاه استان تشکر می‌کنم دورانی که همراه با موضوعات امنیتی، معیشتی و کرونا و در عین حال برای من پرتجربه و درس آموز بود .

استاندار خراسان رضوی با بیان این که کار سپاه و بسیج برکت دارد ادامه داد: نیازمند این هستیم که این تشکیلات، پشتیبان ما در استان باشد تا با استفاده از این منبع الهی و مردمی وظایف خود را انجام دهیم.

نظری بیان کرد: در دوره حضور خود در سپاه کار‌ها را با همکاری همه دستگاه‌ها انجام دادیم البته شاید کار‌ها و اقداماتی هم بوده که به ذهن ما نرسید و یا امکان انجام آن نبود و اگر نه انجام وظیفه می‌کردیم و در هر صورت اگر کوتاهی بوده عذر خواهی می‌کنیم.

مراسم معارفه سردار یعقوبعلی نظری به عنوان استاندار خراسان رضوی هم ۲۹ مهر ماه با حضور وزیر کشور برگزار شد.

فرماندهی سپاه انصارالرضا خراسان جنوبی، فرماندهی سپاه فجر استان فارس و مشاورت فرمانده کل سپاه پاسداران بخشی از سوابق سردار غیاثی فرمانده جدید سپاه امام رضا (ع) است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام//م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.