مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان اعتبار سال۱۴۰۰را ۲۶میلیارد تومان اعلام کرد وگفت: تا کنون ۵۰درصد این اعتبار تخصیص وجذب شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حسن ظفری مدیر کل بنیاد مسکن استان همدان درمراسم بهره‌برداری از فاز نخست طرح بهسازی روستای دورانه با بیان اینکه اعتبار بنیاد مسکن نهاوند در سال ۹۹هفت میلیارد تومان با ۶۵طرح اجرایی بوده است، بیان کرد: در امسال این اعتبارنسبت به مشابه پارسال چهار درصد رشد داشته است.
او افزود: از ۹۲۱ روستای استان همدان تا کنون بهسازی ۷۷۶روستا انجام شده است.

ظفری شاخص بهسازی استان را ۸۴درصد اعلام‌کرد و اظهار داشت: این رقم درحالی ست که شاخص بهسازی روستایی در کشور ۵۰ درصدگزارش شده است.

او با بیان اینکه قرار است تا پایان سال ۱۴۰۵ بهسازی در کشور به اتمام برسد، ابراز داشت: پیش‌بینی می‌شود که در استان همدان تا دو سال آینده به هدف برنامه در ۱۴۰۵ برسیم.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان با اشاره به اینکه از ۱۴۹ روستای شهرستان نهاوند در ۱۱۲ روستا طرح هادی اجرا شده است، افزود: شاخص طرح هادی در شهرستان نهاوند ۷۰درصد اعلام شده است.

ظفری با بیان اینکه میانگین شاخص بهسازی شهرستان نهاوند با همدان اختلاف قابل توجهی دارد، گفت:اما در سال‌های اخیر با فعالیت بسیار گسترده بنیاد مسکن و مسئولان شهرستان این فاصله بسیار کم شد ودر حال حاضر این اختلاف به صفر نزدیک می‌شود.

مدیر کل بنیاد مسکن استان همدان اعتبار سال۱۴۰۰را ۲۶میلیارد تومان اعلام کرد و اضافه کرد:خوشبختانه تا کنون ۵۰درصد این اعتبار تخصیص وجذب شده است.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.