معاون حمایت کمیته امداد استان یزد گفت: در شش‌ماهه نخست امسال ۷۴۶ دستگاه لوازم ضروری منزل با مشارکت نیکوکاران بین نیازمندان تحت حمایت توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، علی رادمان معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان یزد با بیان اینکه این نهاد در تلاش است لوازم ضروری زندگی را برای آسایش مددجویان تحت حمایت فراهم کند، گفت: در شش‌ماهه نخست امسال ۷۴۶ دستگاه لوازم ضروری منزل به ارزش سه میلیارد تومان با مشارکت خیران و نیکوکاران تأمین و در اختیار خانواده‌های نیازمند تحت حمایت قرار داده شد.

او افزود: لوازم تهیه‌شده شامل یخچال، فرش، آبگرمکن، تلویزیون، اجاق‌گاز، ماشین لباسشویی، جاروبرقی، کولر، بخاری و سایر لوازم ضروری بود که به مددجویان نیازمند اهدا شد.

رادمان  با بیان اینکه این نهاد زمینه مشارکت مردم خیراندیش در تأمین لوازم ضروری منزل نیازمندان را فراهم کرده است، گفت: نیکوکاران می‌توانند با مراجعه و یا تماس با دفاتر کمیته امداد در سطح استان و با تعیین نیت خاص برای تأمین لوازم ضروری منزل نیازمندان، کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به این نهاد اهدا کنند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان یزد گفت: سال گذشته ۱۵۰۰ دستگاه لوازم ضروری منزل به ارزش دو میلیارد تومان با مشارکت خیران و نیکوکاران تأمین و در اختیار خانواده‌های نیازمند تحت حمایت قرار داده شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار