مدیر عامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان مرکزی گفت: سامانه سهمیه بندی بنزین در ۱۱ جایگاه فعال شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  جمشیدی مدیر عامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان مرکزی گفت: و سامانه سهمیه بندی بنزین فعال شده است  در ۱۱ جایگاه استان مرکزی هم مردم می‌توانند با کارت سوخت شخصی خود با نرخ دولتی سوختگیری کنند

جمشیدی با بیان اینکه  بیش از ۷۰ درصد جایگاه سوخت در استان مرکزی به مدار عرضه سوخت بازگشته افزود: همکاران شرکت نفت با تمام توان تلاش می‌کنند جایگاه‌های باقی مانده هم به مدار عرضه سوخت بازگردد.

او اضافه کرد: مشکل جایگاه‌های سوخت در محور‌های مواصلاتی هم مشکل حل شده و همکاران ما در تهران مشغول رفع نقص سیستم نرم افزاری هستند.

مدیر عامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان مرکزی بیان کرد: مردم به شایعات توجه نکنند و گرانی بنزین در کار نیست، سهمیه سوخت خودرو‌ها ذخیره شده و با برطرف شدن نقص سیستم نرم‌افزاری مردم می‌توانند با کارت سوخت و قیمت دولتی سوختگیری کنند.

سرایی رئیس شرکت ملی پخش فرآورد‌های نفتی ناحیه ساوه و زرندیه هم گفت: با تلاش همکاران ما در مجموعه، از ۳۰ جایگاه عرضه بنزین و گازوئیل ۱۱ جایگاه همینک در حال عرضه بنزین هستند.

سرایی افزود: بنزین و گازوئیل در جایگاه‌های فعال به صورت آزاد عرضه می‌شود و برای افزایش تعداد جایگاه‌ها در انتظار دستورالعمل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کشور هستیم

او ادامه داد: جایگاه بزرگمهر، فدک و سیادتی و همچنین جایگاه شهر آوه، جایگاه ارس در محور قدیم ساوه مامونیه، جایگاه مهتاب در آزادراه ساوه تهران، جایگاه مامونیه، پرندک و آریادر نوبران جایگاه قدیری و آریاندشت فعال هستند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.