فرمانده انتظامی دامغان گفت: ۷۱۶ مورد انواع طرح‌های امنیتی، اجتماعی و اخلاقی نیمه اول سالجاری به منظور پیشگیری از وقوع جرم در مناطق مختلف این شهرستان اجرا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ سیدرضا علوی فرمانده انتظامی دامغان افزود: طرح امنیت اجتماعی و اخلاقی، طرحی برای پیشگیری از سرقت کالا‌های قاچاق، پاک‌سازی پارک‌ها، مبارزه با خرده‌فروشان و معتادان متهاجر و بازدید از صنوف است.

وی بیان کرد: طی ۶ ماه نخست سال گذشته ۶۴۶ مورد طرح اجرا شده که تعداد طرح‌های اجرا شده امسال نسبت به سال گذشته، ۱۱ درصد افزایش یافت.

علوی ادامه داد: توقیف خودرو و موتورسیکلت‌های متخلف از دیگر اقدامات عوامل انتظامی در دامغان است که در نیمه نخست امسال، ۲۴۹ موتورسیکلت و ۱۱۰ خودروی متخلف توقیف شد.

وی اظهار داشت: در راستای آگاه سازی جامعه، از ابتدای فروردین تا پایان شهریور ۱۴۰۰، تعداد ۸۰۰ مورد آموزش همگانی در مساجد و فضا‌های مجازی انجام‌شده است.

علوی تصریح کرد: یکی از طرح‌های اجرا شده در سطح کلانتری‌های دامغان، انجام مشاوره با هدف ایجاد صلح و سازش و کاهش پرونده ورودی به دستگاه‌های قضایی است که در این راستا واحد مشاوره سطح کلانتری‌های دامغان یکهزار و ۶۸۷ مورد مشاوره حضوری، تلفنی و پرونده‌های مصالحه انجام داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دامغان گفت: نیرو‌های پلیس با هوشیاری و دقت و با هدف برقراری نظم و امنیت با مجرمان برخورد می‌کنند و با توجه به دستور فرماندهی انتظامی استان سمنان، با اراذل و اوباش و افرادی که قصد برهم زدن آرامش مردم را داشته باشند با شدیدترین مجازات‌ها برخورد می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.