سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک درباره مسابقه فردا شب تیم خود توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نشست خبری پیش از بازی مقابل فولاد خوزستان اظهار کرد: این هقته از مسابقات در شرایطی برگزار می‌شود که تیم فولاد خوزستان زخم خورده است از یک بازی که باخته به اراک آمده و به بچه‌ها گفته ام که فریب شکست آن‌ها را نخورند و بازی خود را انجام دهند.

او ادامه داد: فولاد تیم خوب و همچنین مربی بسیار خوبی دارد که می‌توان گفت ویژگی‌های مخصوص به خود را دارد، از لحاظ تیمی هم فکر کنم ۷۰تا ۸۰ درصد بازیکنان سال گذشته خود را حفظ کرده است.

سرمربی تیم آلومینیوم اراک ادامه داد: امیدوارم که بتوانیم یک بازی خوب در مقابل فولاد به نمایش بگذاریم و یک برد خوب داشته باشیم. آماده این بازی هستیم و امیدوارم که شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که اولین بازی خانگی را ببریم.

وی ادامه داد: من اعتقاد دارم تا هفته پنجم و ششم تیم‌ها شناختی از هم ندارند، به دلیل اینکه نفرات تغییرات روی تیم‌های اول فصل هست و سیستم و نحوه بازی جا نمی‌افتد، ولی فیلم بازی هفته قبل را آنالیز کردیم وامیدوارم که فردا بتونیم یک بازی خوب و همراه با نتیجه خوب داشته باشیم.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار