رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان میانه از دستگیری شکارچیان آهوان در منطقه حفاظت شده کاغذکنان این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،حیدرعلی امیرزاده رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان میانه گفت: مـأمورین یگـان حفاظت محیط زیست پاسـگاه محیط بانی شـهر آقکند در مأموریت گشت و کنـترل در منطقه حفـاظت شـده کاغـذکنان، مســیر زیستگاه‌های آهوان مابین خیرآباد- دنبلی دو نفر شکارچی غیر مجاز را دستگیر کردند.

اوافزود: متخلفین برخلاف مقررات شــکار و به صورت غیرمجاز با یک قبضه اسلحه قاچاق اقـدام به پروژکتورکشـی در زیسـتگاه‌های آهوان منطقه کرده بودند.

اوگفت:از این شکارچیان تعدادی ادوات شکار شامل یک قبضه سلاح شکاری با مشخصات دو لول کوسه، کالیبر ۱۲ غیر مجاز، یک دسـتگاه پروژکتور و تعداد ۲ عدد فشنگ ساچمه زنی کشف و ضبط و پرونده پس از تکمیل برای طی مراحل قانونی به قوه قضائی ارجاع شد.

رئیس اداره محیط زیست شهرستان میانه با بیان این که منطقه حفاظت شده کاغذکنان میانه حدود ۶۰ هزار هکتار وسعت دارد و جمعیت آهو‌ها تحت شرایط فصلی و جوی درمنطقه حفاظت شده کاغذکنان در نوسان است از عموم مردم درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف مربوط به شکار و صید غیر مجاز مراتب را به اداره محیط زیست شهرستان اطلاع دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.