طهماسبی گفت:کنگره سه هزار شهید مهمترین رویداد فرهنگی استان است که می‌تواند رشادت‌ها و جانفشانی‌های ایلامیان را مستند نماید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، عهدیه طهماسبی ،معاون توسعه مدیریت ومنابع استانداری ایلام در نشست توسعه فرهنگی استانداری اظهار داشت: شهدا عزیزترین داشته هایشان را برای نظام و انقلاب فدا کردند و امروز باید کنگره شهدا در شان مقام شامخ آن‌ها برگزار گردد.

معاون توسعه مدیریت ومنابع استانداری بیان کرد: روحیه ایثارگری را همیشه باید حفظ کنیم و به نسل بعد منتقل کنیم، کنگره شهدا یک ظرفیت عظیم برای این مهم است.

او خواستار اطلاع رسانی اقدامات انجام شده و تبلیغات محیطی در راستای برگزاری کنگره سه هزار شهید استان شد.

 طهماسبی با تاکید بر اینکه هر طرح و اقدامی که انجام می‌شود باید پیوست فرهنگی داشته باشد، عنوان کرد: تدفین شهید گمنام در محوطه استانداری در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یک ضرورت اساسی در راستای احترام به فرهنگ شهدا است.

او بر تشکیل هیئت‌های اندیشه ورز فرهنگی متشکل از اساتید دانشگاه، نخبگان و کارکنان استانداری تاکید کرد و گفت: باید تلاش کرد جلسات فرهنگی بصورت منظم، مستمر و کارشناسی برگزار شود.

معاون توسعه مدیریت ومنابع استانداری ایلام اضافه کرد: همه دستگاه‌ها دولتی، نهاد‌ها و شرکت‌های خصوصی خوابگاه‌ها و مهمانسرا‌های خود را در زمان برگزاری کنگره ۳ هزار شهید در اختیار این کنگره قرار دهند.

او در پایان با اشاره به تبعات روانی و اجتماعی ناشی از وقوع کرونا گفت: فرهنگ سازمانی نیازمند یک بازبینی و بازنگری است که باید با اقداماتی نظیر ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، برگزاری نشست‌های فرهنگی، ورزش‌های گروهی و... در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.