سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: ساخت تولیدات رسانه‌ای در حوزه فرهنگ کار و تلاش یزدی‌ها با جدیت دنبال شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، عماد تشکری سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد بر ساخت تولیدات رسانه‌ای در حوزه فرهنگ کار و تلاش یزدی‌ها تاکید کرد و گفت: با کمک واحد‌های تولیدی می‌توان برای بالا بردن فرهنگ کار و تلاش در استان قدم‌های موثری برداشت.

او با اشاره به رشد ۱۲ درصد کیفی وکمی عملکرد این اداره کل در سال ۹۹ نسبت به سال ۹۸ گفت: ارتقاء رتبه اداره کل به رتبه هشتم کشوری با تلاش‌ها و کوشش‌های همه همکاران در واحد‌های مختلف صورت گرفته و در سال جدید نیز این همکاری ادامه دار است.

تشکری به کسب جایگاه نخست کشوری مدیریت اجتماعی در حوزه فرهنگی و اجتماعی، جایگاه برتر استانی در حوزه نماز و ... اشاره کرد و اظهار داشت: با رشد فضای مجازی، آسیب‌های اجتماعی از این طریق بیشتر شده و جامعه کارگری نیز در این حوزه دچار آسیب‌هایی شده است.
او برگزاری کارگاه آموزشی در حوزه آسیب‌های اجتماعی را با اهمیت برشمرد و افزود: با وجود اینکه آمار برته این اداره کل تکمیل شده و بیشتر از آنچه در آمار برای استان دیده شده، برنامه انجام شده است؛ و جدای از نگاه آماری برگزاری مداوم کارگاه‌های آسیب‌های اجتماعی در حوزه‌های مختلف مانند سواد رسانه ای، مواد مخدر، طلاق، بحران‌های خانوادگی، فرزند آوری و ... در دستور کار همکاران قرار بگیرد و با هماهنگی با مدیریت‌های واحد‌های تولیدی برای برگزاری این دوره‌ها برنامه ریزی منسجم انجام شود.

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه تعداد قابل توجهی از دانش آموز به علت کرونا در استان از آموزش بازمانده اند، افزود: کارشناسان امور اجتماعی با شناسایی این افراد در واحد‌های تولیدی و معرفی آن‌ها به آموزش و پرورش استان راه‌های بازگشت این افراد به امر تحصیل را فراهم کنند.

او با برشمردن مباحث فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در حوزه کار گفت: با کمک واحد‌های تولیدی می‌توان برای بالا بردن فرهنگ کار و تلاش در استان قدم‌های موثری برداشت و در این زمینه تولیداتی را برای فضای مجازی آماده و منتشر کرد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.