فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از انهدام یک باند قاچاق و کشف بیش از یک تن و ۶۰۰ کیلوگرم انواع مواد افیونی در عملیات پلیس استان خبر داد.

سردار احمد طاهری  فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان سیستان و بلوچستان با اشراف و انجام کار گسترده اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از قاچاق محموله سنگین موادمخدر توسط یک باند مسلحانه از شهرستان‌های " سیب سوران " و " سراوان " و سپس انتقال آن به استان‌های مرکزی کشور دست یافتند.

وی افزود: تیم‌های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر در شهرستان‌های "سیب و سوران و سراوان"، با کنترل شبانه روزی تحرکات تیمی از اعضاء این باند مسلح را که با ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ در حال جابه جایی محموله سنگین مواد مخدر در یکی از محور‌های اصلی "سراوان- سیب و سوران" بودند، شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ماموران پلیس پس از طی مسافتی به راننده خودرو‌ها دستور ایست دادند که سرنشینان خودرو‌ها به سمت عوامل انتظامی تیراندازی و جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر با مقابله به مثل پس از طی مسافتی ۲ دستگاه خودروی آن‌ها را متوقف کردند.

سردار طاهری بیان داشت: مأموران پلیس در این عملیات ضمن دستگیری ۴ قاچاقچی در بازرسی از خودرو‌های آن‌ها و در ادامه از محل دپو و مخفیگاه آنان در نقطه‌ای دیگر از منطقه، یک تن و ۶۱۷ کیلو و ۱۱۰ گرم انواع مواد افیونی شامل، یک تن و ۳۶۵ کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک، ۲۲۰ کیلو و ۷۱۰ گرم حشیش، ۳۱ کیلو و ۳۰۰ گرم شیشه، به همراه یک قبضه سلاح کلاش و مقادیری مهمات کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به ادامه تحقیقات برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضای متواری این باند از شهروندان خواست، هرگونه اخبار و اطلاعات در رابطه با فعالیت باند‌ها و فروشندگان مواد مخدر را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند تا پلیس در کمترین زمان ممکن با سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت برخورد قاطع کند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار