سرهنگ موسوی گفت:طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به منظور برخورد با مخلان نظم و امنیت در سطح شهرستان ایلام به مرحله اجرا گذاشته شد.

سرهنگ جمال موسوی،فرمانده انتظامی شهرستان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،اظهار داشت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به منظور برخورد با مخلان نظم و امنیت و همچنین سوداگران مرگ در سطح شهرستان ایلام به مرحله اجرا گذاشته شد.

او با اشاره به اینکه در این رابطه ۲۰ دستگاه خودرو توقیف و ۱ نفر از اراذل و اوباش شهرستان دستگیر شد، افزود: در این طرح ۱۲ نفر متهم نیز در حوزه سرقت دستگیر و ۸ فقره انواع سرقت کشف که پس از تشکیل پرونده متهمان به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام گفت: کشف مقدار ۴۰۰ گرم انواع مواد مخدر در طول هفته گذشته از خرده فروشان مواد مخدر از دستاورد‌های این طرح بود.

سرهنگ موسوی با بیان اینکه در طول اجرای این طرح تذکراتی هم در خصوص آلودگی‌های صوتی به تعدادی از شهروندان داده شد، خاطر نشان کرد: اینگونه طرح‌ها با قوت و قدرت در سطح شهرستان اجرا می‌شود و هدف نهایی ما از اجرای اینگونه طرح‌ها برقراری نظم و امنیت و رضایتمندی مردم عزیز است.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.