سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران درباره بازی تیمش برابر تیم پرسپولیس توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در نشست خبری قبل از دیدار تیمش برابر تیم پرسپولیس اظهار کرد: هفته دوم را در پیش داریم و تیم‌ها کم کم در حال شناخت از یکدیگر هستند. قبل از هرچیز به گل محمدی و پرسپولیسی‌ها خسته نباشید می‌گویم. به نظرم پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا حقش بیش از این بود و می‌توانست بهتر باشد. مطمئن هستم جایگاه پرسپولیس بالاتر از این است. تیمی که ۵ دوره پیاپی قهرمان شده و ۲ دوره راهی فینال آسیا شده قطعا تیم است. آن‌ها فوتبال با برنامه‌ای بازی می‌کنند، ما هم راهی را ترسیم کردیم که در این راه پرتگاه‌ها و سختی‌هایی داریم، اما می‌خواهیم با خوشی و با اتحاد از این مسیر عبور کنیم.

او افزود: بازی فیزیکی و سختی فردا پیش رو داریم و هر تیمی تمرکز نداشته باشد تنبیه می‌شود. پرسپولیس تیم با شخصیت و حرفه‌ای است، اما ما به دنبال این هستیم که همه تیم‌ها به ما احترام بگذارند و فوتبال خوبی را به نمایش بگذاریم و از بهترین‌های لیگ امسال باشیم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی در پاسخ به این سئوال که امسال هم تیم جوانی دارد و هم بازیکنان با تجربه در آن حضور دارند گفت: شما هر تیمی را که ببینید چند بازیکن مازنی در آنجا حضور دارند. مازندران معدن فوتبال و بازیکنان جوان است و ما هم از فرصت استفاده کردیم و ۵-۶ بازیکن جوان در اختیار گرفتیم. در کنار این‌ها نفراتی، چون علیرضا حقیقی و مسعود شجاعی و رضا جعفری را در اختیار داریم. دوست دارم امسال به جای جایگاه و کسب نتایج طوری بازی کنیم که مردم ما را بشناسند و آن‌ها بدانند تیم ما قابلیت‌های فنی خوبی دارد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار