بسته سفارش عجیبی که مشتری به جای آیفون ۱۲ دریافت کرد

مشتری‌ که به صورت آنلاین گوشی آیفون ۱۲ سفارش داده بود بسته‌ای عجیب دریافت کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک مرد هندوستانی که به صورت آنلاین از فروشگاه آمازون یک گوشی آیفون ۱۲ سفارش داده بود پس از دریافت بسته سفارش خود با صحنه‌ای عجیب روبه رو شد. نورالامین اهل «آلووا» واقع در ایالت کرالا هند پس از باز کردن بسته سفارش خود در داخل آن صابون و سکه پیدا کرد.

او در تاریخ ۱۲ اکتبر برای خرید این گوشی مبلغ ۷۰۹۰۰ روپیه پرداخت کرده بود. بنا به گزارش یکی از رسانه‌های محلی هند وی در تاریخ ۱۵ اکتبر سفارش خود را دریافت کرده بود.


بیشتر بخوانید


آقای الامین در ابتدا به تاخیر یک روزه سفارش خود کمی مشکوک شده بود. او یک مشتری ثابت فروشگاه آمازون است معمولا طی دو روز سفارشات خود را دریافت کرد. با این حال این بار ۳ روز طول کشید تا سفارش وی به دستش برسد. نورالامین پس از دریافت سفارش خود و بازکردن بسته یک صابوت و یک سکه ۵ روپیه‌ای در داخل آن پیدا کرد. او به یکی از رسانه‌های محلی گفت این صابون و سکه دقیق ۴ ا هم وزن گوشی آیفون ۱۲ بودند.

بسته سفارش

او ابتدا با خدمات فروشگاه آمازون تماس گرفت و سپس در اداره پلیس شکایتی را مطرح کرد. در حالی که فروشنده مبلغ پرداخت شده را به آقای الامین بازگردانده تحقیقات پلیس محلی هند در این باره ادامه دارد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.