مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: یک هزار و ۷۱۲ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه زیرساخت شهرک‌های صنعتی استان در نیمسال دوم ۱۴۰۰ برنامه‌ریزی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حسن آل‌بویه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان افزود: یکهزار و ۷۱۲ میلیارد ریال اعتبار از منابع شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان در نیمه دوم سال "تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها" برای توسعه زیرساخت شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان هزینه می‌شود.

او افزود: این میزان اعتبار صرف تقویت شبکه برق، آبرسانی، گازرسانی، خیابان کشی و توسعه فضای سبز و تکمیل طرح‌های تصفیه خانه‌ای در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان می‌شود.

او بیان کرد: تقویت امکانات و توسعه زیرساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان با افزایش جذب سرمایه‌گذار ارتباط مستقیم دارد و در این زمینه موثر است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان ابراز داشت: سال گذشته ۹۲۴ میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان هزینه شد.

او تصریح کرد: طی سال‌های اخیر استان سمنان رتبه‌های برتر کشور در جذب سرمایه گذار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی را به خود اختصاص داد.

آل‌بویه اظهارداشت: با ایجاد زیرساخت‌های مناسب و همراهی و همدلی دستگاه‌های مختلف امید است این روند در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام "تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی" نام گذاری شده است، تداوم یابد.

شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان دارای ۱۸ شهرک و ناحیه صنعتی و یک منطقه ویژه اقتصادی با وسعت ۶ هزار و ۸۸۴ هکتار است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.