صفری گفت: برای مقابله با تغییر کاربری‌های غیرمجاز ۱۰ هکتار از اراضی در شهرستان چهار باغ آزاد سازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، شاپور صفری،دادستان عمومی و انقلاب شهرستان چهارباغ با اشاره به ادامه فعالیت‌های مقابله‌ای در این حوزه قضایی با تغییر کاربری‌های غیرمجازگفت: با رصد دقیق تغییر کاربری‌های این شهرستان علاوه بر افزایش حجم آزادسازی اراضی، میزان تغییر کاربری‌ها نیز کاهش داشته است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان چهارباغ از اجرای یک مورد عملیات آزادسازی دیگر در روستای سنقرآباد بخش رامجین چهارباغ خبر داد و افزود: در این اقدام هشت ویلای در حال ساخت، ۷۰ مورد دیوارکشی، ۷ مورد استخر و ۲۰ مورد محوطه سازی قلع و قمع و محدوده‌ای ۱۰ هکتاری آزادسازی شد.

صفری با بیان این که عوامل متخلف این تغییر کاربری‌ها برای محوطه‌های ایجاد شده اقدام به ایجاد سه مورد راه و جاده اختصاصی کرده بودند، گفت: برخی از متخلفان برای فریب خریداران اقدام به ایجاد این راه‌ها می‌کنند، ولی پس از شناسایی و دستور قضایی با ورود عوامل جهاد کشاورزی و نیروی انتظامی این راه‌ها اعمال قانون شد.

او افزود: ارزش اراضی آزادسازی شده در این عملیات که به منظور اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ مقابله یا تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی انجام شد بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان است.

انتهای پیام/ ر.ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شاهمرادی
۱۲:۲۴ ۰۴ آبان ۱۴۰۰
کاش تخریب اینجور ویلاها ادامه داشته باشه تا کسایی که غیر مجاز کار میکنند درس عبرت بشه براشون
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۲:۲۲ ۰۴ آبان ۱۴۰۰
تخریب ویلا های غیرمجاز بهترین کار است