معلمان آموزش‌وپرورش استثنایی چهارمحال‌وبختیاری در جشنواره الگو‌های برتر یاددهی و یادگیری این سازمان موفق به کسب رتبه برتر در سال تحصیلی ۱۴۰۰_۱۳۹۹ شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، خداکرم حیدری رئیس آموزش و پرورش استثنایی چهارمحال و بختیاری گفت: بیشتر تحولات بزرگ در این سازمان ریشه در تجربیات و تلاش علمی و عملی معلمان هوشمند و آینده نگر داشته است؛ امروزه معلمان توانسته اند با به کارگیری علم و فناوری‌های جدید اطلاعاتی، ابزار و روش‌هایی نو خلق کنند و کلاس درس را از محدوده‌های چهار دیواری خارج کنند و در فضایی جدید از تکنولوژی قرار دهند از این رو دیگر نمی‌توان از روش‌های معمول آموزش سنتی انتظار معجزه داشت و به آن‌ها پای بند بود.

او افزود: یکی از نمود‌های ورود فناوری اطلاعات به حوزه آموزش تغییر ماهیت آموزشی و پیدایش محتوای الکترونیکی است که انتخاب شیوه آسان، در دسترس، انعطاف پذیر، ارزان و در نهایت قابل سنجش در یک جامعه اطلاعاتی را میسر می‌کند.


بیشتر بخوانید


حیدری اضافه کرد: در همین راستا جشنواره الگو‌های برتر یاددهی و یادگیری فرصت مغتنمی است تا تمامی تلاشگران عرصه آموزش و پرورش استثنایی به تقویت دانش بینش و نگرش خود بپردازند تا از این طریق ارتقای کیفیت آموزش و پرورش به کودکان و دانش‌آموزان دارای نیاز‌های ویژه حاصل گردد.

او در پایان ضمن تبریک این موفقیت ارزشمند به همکاران آموزش و پرورش استثنایی، برگزیدگان استان چهارمحال و بختیاری را در این جشنواره به شرح ذیل اعلام نمود:

گروه کم توان ذهنی:

مقطع آمادگی: سمیه موحدی، رتبه اول کشوری در رویکرد انفرادی.

مقطع ابتدایی: سوسن جلیل نرگسی، رتبه اول کشوری در رویکرد انفرادی.

گروه تربیت بدنی:

مقطع پیش حرفه‌ای: حبیب رهنورد، میترا اعرابی، فیروزه محال کراچی، فاطمه کریمیان، فاطمه طاهری، رتبه اول کشوری، در رویکرد درس پژوهی.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار