صادقی گفت: طبق ماده ۳، معاونت مالی و اقتصادی شهری موظف است که طی ۲ ماه لایحه مدل تشویقی برای مشارکت شهروندی را ارائه کند که تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد صادقی عضو شورای اسلامی شهر تهران در جلسه امروز شورا در تذکر پیش از دستور خود اظهار کرد: تذکر امروز بنده درباره عدم اجرای مصوبه هوشمندسازی ثبت مشارکت‌ها و نحوه تشویق شهروندان است که بیش از ۸ ماه از ابلاغ آن می‌گذرد.طبق ماده ۲ باید بانک اطلاعات شهروندی در درگاه «تهران من» توسعه یابد و هرماه یک خدمت جدید ارائه  و اظهار نظر شهروندان هم ممکن شود.

وی ادامه داد: تاکنون هیچ اقدامی در این راستا انجام نشده و به شورا هم گزارش نشده است. طبق ماده ۳، معاونت مالی و اقتصادی شهری موظف است که طی ۲ ماه لایحه مدل تشویقی برای مشارکت شهروندی را ارائه کند، اما باز هم اقدامی صورت نگرفته است.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: بنابر ماده ۴، ارائه لایحه جمع سپاری مقررات شهری طی ۲ ماه باید در درگاه تهران من ابلاغ شود که متاسفانه این لایحه دریافت نشده است. به همین دلیل از شهردار تهران درخواست دارم که به فوریت این موضوع را پیگیری کند، زیرا تاثیر بسزایی در مشارکت شهروندان و توسعه عدالت دارد. در نهایت  گزارشات را هم به هیات رئیسه تقدیم کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار