طرح همیار سبز با هدف ارتقای فرهنگ و مشارکت شهروندی در حوزه فضای سبز شهرکرد توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سیدرضا هاشمی رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرکرد گفت: با اجرای طرح همیار سبز توسط سازمان، تلاش می شود با جلب مشارکت شهروندان و ارتقای فرهنگ حفظ و توسعه فضای سبز در شهرکرد، کمبود‌ها و مشکلات مربوط به این حوزه را سرعت یابد.

او اظهار داشت: در صورتی که واقعیت‌های موجود در حوزه فضای سبز برای شهروندان عزیز تفهیم و تبیین شود، مسلما آن‌ها با درک بالای خود، در این باره احساس وظیفه کرده و در کنار خادمان خود در سازمان، در مسئولیت خطیر حفظ و توسعه فضای سبز مشارکت خواهند کرد.

هاشمی، شهروندان را صاحبان اصلی فضای سبز شهری خواند و اضافه کرد: علاقمندان و دلسوزان فضای سبز که می‌خواهند در راستای صیانت از فضای سبز و ایجاد نظارت همگانی بر عملکرد حوزه فضای سبز مشارکت نمایند، می‌توانند با ثبت نام در این طرح، در تحقق اهداف فوق ما را یاری کنند.


بیشتر بخوانید


او ادامه داد: ثبت نام در طرح همیار سبز به صورت حضوری و غیر حضوری انجام می‌شود و شهروندان علاقمند می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۲۲۶۲۴۸۳ تماس حاصل کنند.

لازم به ذکر است: در هر پارک محله یک نفر به عنوان نماینده شهروندی برای حفظ، نگهداری و مراقبت از فضای سبز انتخاب می‌شود.

انتهای پیام/ن

برچسب ها: همیار سبز ، فضای سبز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.