دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان گفت: ۱۰۰ زندانی محکوم مالی در هفته جاری به مناسبت ماه ربیع الاول و خجسته میلاد رسول اکرم (ص) از زندان‌های استان آزاد خواهند شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، محمد جباری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان عصر دوشنبه در آیین وداع با پیکر مطهر شهید والامقام هشت سال دفاع مقدس در زندان مرکزی سنندج اظهار داشت: زندان‌های کردستان از برکات ماه مبارک ربیع الاول بهره‌مند خواهند شد و این نوید را به مددجویان می‌دهم که در هفته جاری با همت خیرین نوع دوست، شاهد آزادی ۱۰۰ زندانی محکوم مالی در زندان‌های استان خواهیم بود.

او افزود: امروز هم به یمن و برکت حضور مطهر این شهید بزرگوار شاهد آزادی ۹ نفر از محکومان مالی خواهیم بود.

جباری اضافه کرد: جامعه و ایران اسلامی مدیون حماسه سازی‌ها و ایثارگری‌های شهدا دفاع مقدس است و امروز زندان‌های کردستان میزبان شایسته پیکر شهید نورانی دوران دفاع مقدس است.

در این مراسم که با حضور همه مدیران و مسوولین ستادی اداره کل و زندان مرکزی سنندج برگزار شد شاهد اجرای روحبخش گروه دف نوازی و مداحی مددجویان زندان سنندج در نعت رسول الله بودیم و در ادامه با ختم دعا و صلوات و نثار گل به استقبال و زیارت این شهید حماسه ساز دفاع مقدس رفتند.

برخی از فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیر کل زندان‌های استان و مسئولان، کارکنان و مددجویان زندانها، میزبان شایسته پیکر مطهر و منور شهید گرانقدر هشت سال دفاع مقدس بودند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار