مدیر کل تعزیرات حکومتی استان سمنان گفت: محکومان متخلف در بخش‌های مختلف مانند کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز و بهداشت و درمان از ابتدای فروردین ۱۴۰۰ تا پایان شهریور ۳۲۰ میلیارد و ۴۵۱ میلیون و ۹۵۹ هزار ریال جریمه شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، رضا محمدی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان سمنان ابراز داشت: چهار هزار و ۳۵۶ فقره پرونده در زمینه تخلفات مربوط به بخش‌های مختلف مانند کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز و بهداشت و درمان از ابتدای فروردین تا پایان شهریور امسال در تعزیرات حکومتی استان سمنان تشکیل شد.

او ادامه داد: اداره کل تعزیرات حکومتی استان سمنان با توجه به گزارش‌های دستگاه‌های نظارتی، شکایت‌های ثبت شده و طی بازرسی و شناسایی واحد‌های متخلف در گشت مشترک پرونده تخلف تشکیل داده است.

او اضافه کرد: بیشترین تخلف ثبت شده در شعبه‌های تعزیرات حکومتی استان سمنان و شهرستان‌ها در نیمه نخست امسال مربوط عدم درج قیمت بود.

محمدی تصریح کرد: یک‌هزار و ۱۵۷ فقره از پرونده‌های تشکیل شده در شعبه‌های تعزیرات حکومتی استان سمنان و شهرستان‌ها در ۶ ماه نخست امسال مربوط به عدم درج قیمت بود.

او یادآور شد: کمترین تخلف ثبت شده در شعبه‌های تعزیرات حکومتی استان سمنان و شهرستان‌ها از ابتدای فروردین تا پایان شهریور امسال مربوط به عدم رعایت دستورالعمل بهداشتی ماده ۱۷ قانون تعزیرات با ۶۴ فقره پرونده بود.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان سمنان گفت: شهروندان استان می‌توانند شکایات و گزارشات خود را از تخلفاتی مانند گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور صورتحساب، و عرضه و فروش کالای قاچاق، را با تماس با سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی استان برای رسیدگی گزارش کنند.

استان سمنان حدود ۳۰ هزار واحد صنفی دارد.

تعزیرات حکومتی با ایجاد نظام پاسخ دهی، جرایم نقدی و توقیف اموال، به مطالبه‌های مردم در بحث گران فروشی، قاچاق و التهاب بازار رسیدگی می‌کند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.