اطلاعات جدیدی از گوشی جدید شیائومی منتشر شده که نشان می‌دهد نسبت صفحه نمایش آن نسبت به گوشی‌های قبلی بالاتر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از gizmochina، انتظار نمی‌رود که گوشی Xiaomi ۱۲ تا سال آینده رونمایی شود، اما به لطف اطلاعاتی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده می‌توان حدس زد که گوشی هوشمند جدید شیائومی چگونه خواهد بود و چه ویژگی‌هایی خواهد داشت.

بر اساس این اطلاعات انتظار می‌رود که نسبت صفحه نمایش گوشی Xiaomi ۱۲  به بدنه آن زیاد باشد. به این معنی که شاهد لبه‌های کمتری در اطراف این تلفن همراه هستیم که به زیبایی آن کمک زیادی می‌کند. در جزئیات دیگری که منتشر شده گفته می‌شود قطر حفره بالای نمایشگر نسبت به نسل قبلی کوچک‌تر است.

شرکت شیائومی در سال‌های اخیر به طور مداوم تلاش کرده است که لبه‌های مشکی در کنار نمایشگر گوشی را کاهش دهد و به نسبت صفحه نمایش بیفزاید. می‌توان گفت که عمده تلاش‌های این شرکت در این زمینه، بیشتر در گوشی‌های Mi MIX دیده می‌شود. گوشی Xiaomi ۱۲ گواهی بر این موضوع است و شاید در آینده به اندازه‌ای شاهد کاهش لبه‌های سیاه باشیم که تنها صفحه نمایش اصلی باقی بماند.

در دیگر جزئیاتی که به آن اشاره شده می‌توان به کناره‌های خمیده این گوشی اشاره کرد. قطر حفره بالای نمایشگر هم از گوشی‌های سری Mi ۱۱ کوچکتر خواهد بود.

دوربین سه گانه ۵۰ مگاپیکسلی

پیش از این هم از ویژگی‌های این گوشی هوشمند صحبت شده بود و به نظر می‌رسد که در پشت آن دوربین ۵۰ مگاپیکسلی تعبیه شده باشد. همچنین انتظار می‌رود که در این گوشی از پردازنده Snapdragon ۸۹۸ استفاده شود. Xiaomi ۱۲ از باتری ۵ هزار میلی آمپری و یک شارژر سریع ۱۲۰ واتی سیمی بهره خواهد. شارژر بی سیم هم ۱۰۰ واتی خواهد بود.

دوربین سه گانه

گفتنی است که شرکت شیائومی تاکنون به صورت رسمی جزئیاتی از پرچمدار جدید خود اعلام نکرده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.