فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی گفت: در زمینه برخورد با سگ گردانی نهاد‌ها و سازمان‌هایی که طبق قانون باید تحویل گیرنده باشند همکاری نمی‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سردار مفخمی شهرستانی فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی در اجتماع مطالبه گری و در ارتباط مستقیم و دیدار چهره به چهره با مردم در مسجد سید‌های شهر اراک در پاسخ به این سوال مردم که چرا با سگ گردانی برخورد نمی‌کنید گفت: در زمینه برخورد با  سگ گردانی وظیفه نیروی انتظامی فقط جمع آوری است و نهاد دیگری باید تحویل بگیرد که این کار انجام نمی‌شود.

سردار مفخمی افزود: سگ گردانی در مکان‌های عمومی خلاف قانون است و نیروی انتظامی استان مرکزی در این زمینه آماده جمع آوری است، اما نهاد‌ها و سازمان‌هایی که طبق قانون باید تحویل گیرنده باشند همکاری نمی‌کنند.

او در پاسخ به سوالی در زمینه برخورد با بی حجابی اضافه کرد: در بحث حجاب هر جا صحنه را ترک کردیم آسیب دیده ایم واگر خیلی از سازمان‌ها و نهاد‌ها کارشان را درست انجام دهند دیگر نیازی به برخورد امنیتی انتظامی نیست و تمام قد از آمران به معروف حمایت خواهیم کرد.

فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی بیان کرد: طرح ناظر به کشف حجاب در حال حاضر در زمینه خودرو اجرا می‌شود و با کشف حجاب در خودرو برخورد می‌شود در بحث اصناف هم باید از فروشندگانی استفاده شود که حجاب را رعایت می‌کنند و این را در همایش پلیس و اصناف متذکر می‌شویم.

او ادامه داد: در مجموعه انتظامی استان مرکزی شورای امر به معروف و نهی از منکر داریم و امسال شعارما ما پاکدامنی و پاکدستی است که انشاالله بتوانیم این دو معروف را در سطح مجموعه انتظامی استان مرکزی ساری و جاری کنیم.

سردار مفخمی در زمینه مطالبات حاضران در زمینه برخورد با مواد فروشان تصریح کرد: در مورد خرده‌فروشان مواد مخدر مداوم و مکرر جمع‌آوری صورت می‌گیرد و برخورد می‌شود و ۴۳ درصد دستگیری خرده‌فروشان نسبت به سال گذشته بیشتر شده است.

او گفت: در خصوص کمپ‌های جمع آوری معتادان با ما همکاری نمی‌شود و خرده‌فروشان را باید تحویل بدهیم که در مورد نگهداری آن‌ها مشکل داریم.

فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی افزود: نشست‌های مطالبه گری در راستای قانون امربه معرف و نهی از منکر هست.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.