نشست قشر‌های مختلف مردم با استاندار آذربایجان شرقی

قشر‌های مختلف مردم در دیدار‌های جداگانه با استاندار آذربایجان شرقی، مشکلات، دیدگاه‌ها و اولویت‌های کاری استان را مطرح کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،عابدین خرّم استاندار آذربایجان شرقی در این دیدار‌ها عمل به منویات رهبر معظم انقلاب و جلب مشارکت مردم را ۲ عامل مهم موفقیت دولت دانست و گفت: نقش پیشرانی تبریز در منطقه باید احیا شود چرا که تبریز و آذربایجان در منطقه شمال غرب کشور همواره نقش و جایگاه پیش‌برندگی دارند و برای احیای این جایگاه باید اسناد توسعه و آمایش استان مطابق با مبانی انقلاب اسلامی تدوین شود.

او با بیان اینکه مردم انتظار دارند وضعیت امور روز به روز بهبود یابد تصریح کرد: یکی از عوامل پیروزی، ثابت‌قدم بودن در مقابل فشار‌ها است و اگر مردم، نشانه‌های بهبود در کشور را مشاهده کنند پای کار خواهند آمد.

او همچنین شناسایی جوانان متخصص، متعهد و پای‌کار، انطباق سریع امکانات و توانمندی‌ها و وحدت تمام نیرو‌های انقلاب حول محور ولایت را سه شرط ضروری برای موفقیت جریان انقلاب ذکر کرد و گفت: برای تحقق اهداف گام دوم انقلاب، کادرسازی، ریل‌گذاری و وحدت و همدلی مهم‌ترین نیاز است و در این راه باید از توان جوانان انقلابی استفاده کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.