رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از صدور ۳۰درصد مجوز‌های این سازمان در زمینه صنایع فرآوری محصولات کشاورزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  مسلم مروجی فرد رئیس سازمان صمت جنوب کرمان در بازدید از شهرک صنعتی عنبرآباد گفت: سالانه بیش از چهار و نیم تن انواع محصولات کشاورزی در جنوب کرمان تولید می‌شود.

او افزود: ۳۰درصد مجوزات سازمان صمت جنوب کرمان در حوزه فرآوری محصولات است.

مروجی فرد اظهار داشت: از طرح‌های صنایع فرآوری حمایت می‌کنیم تا شاهد رونق بیشتر بخش کشاورزی جنوب کرمان باشیم.

مروجی فرد تصریح کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان به عنوان دبیرخانه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید آماده پیگیری مشکلات سرمایه گذاران در هفت شهرستان جنوبی استان کرمان است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان به کارخانه‌های نایلون، کارتن، شیره خرما و کارخانه نیلی صنعت اشاره کرد و از ارایه تسهیلات برای سرمایه در گردش این کارخانه‌ها خبر داد و گفت: این تسهیلات از منابع تبصره ۱۸ پرداخت می‌شود.

مروجی فرد افزود: به طرح‌های نیمه تمام شهرک صنعتی عنبرآباد یک فرصت داده شده تا روند اجرایی شدن طرح را ادامه دهند در غیر این صورت ابطال و در اختیار سرمایه گذاران جدید قرار داده شوند.

رئیس سازمان صمت جنوب کرمان به همراه نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و جمعی از مسئولان محلی شهرستان عنبرآباد از شهرک صنعتی عنبرآباد بازدید کرد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.