معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان همدان از اعلام جدول زمان بندی اجرای طرح مدیریت مصرف آب از فردا دراین شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حمیدرضا نیکداد, معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان همدان امروز در جمع خبرنگاران گفت: با هماهنگی شورای تامین استان، اجرای طرح مدیریت مصرف آب در ساعات روز از فردا (سه‌شنبه) به مدت ۱۴ روز در شهر همدان آغاز می‌شود.

او افزود: اجرای برنامه مدیریت مصرف آب در شب ها، از چند ماه پیش آغاز شده و اکنون با بحرانی شدن شرایط، به ساعت‌های روز نیز منتقل شده است.

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان همدان اظهار داشت: بر اساس زمان بندی انجام شده، مناطق شهر همدان به ۲ گروه تقسیم شدند که به صورت چرخشی روزانه سه ساعت مشمول اجرای طرح مدیریت مصرف آب (قطع شبکه) می‌شوند.

نیکداد گفت: بر اساس این جدول زمان بندی، مشترکان مناطق گروه الف به مدت یک هفته از ساعت ۹ تا ۱۲ و هفته بعد از ساعت ۱۵ تا ۱۸ مشمول اجرای طرح مدیریت مصرف می‌شوند.

او ادامه داد: مشترکان مناطق گروه ب نیز در هفته نخست از ساعت ۱۵ تا ۱۸ و پس از یک هفته از ساعت ۹ تا ۱۲ شاهد اجرای این طرح خواهند بود.

اعلام جدول زمان بندی اجرای طرح مدیریت مصرف آب در شهر همدان

منبع ایرنا

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.