مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان گفت: در کرمان حدود ۳۰ انجمن ثبت شده وجود دارد که نشان از فعالیت بالا و شکوفایی محافل ادبی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با حضور شاعران برجسته و مطرح کرمانی و با همت انجمن ترانه کرمان و انجمن ادبی دل عالم اولین همایش شعر مشرق مطلق در کرمان برگزار شد.

محمد رضا علیزاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: خوشحالم که طی این سال‌ها به همت انجمن‌های مختلف ادبی از جمله انجمن ترانه کرمان و انجمن دل عالم شاهد برگزاری چنین همایش‌های باشکوهی در سطح استان هستیم.

او افزود: در کرمان حدود ۳۰ انجمن ثبت شده وجود دارد که این اتفاق خوبی است و نشان از فعالیت بالا و شکوفایی این محافل دارد.

علیزاده افزود: در گذشته چنین محافلی مثل انجمن خواجو وجود داشت که چراغ آن با کمک پیشکسوتان روشن بود و کماکان هم فعالیت دارد، اما اکنون دیگر آن انحصار وجود ندارد و امروز انجمن‌های فراوانی در حوزه‌ها و قالب‌های مختلف فعالیت می‌کنند.

در ادامه سید علی منصوریان، دبیر انجمن ادبی دل عالم و عضو هیات مدیره انجمن ترانه با اشاره به اینکه انجمن‌های ادبی با همکاری و هم افزایی می‌توانند کار‌های بزرگی را به ثمر بنشانند گفت: تصمیم داریم در تاریخ‌های آیینی در طول سال همایش‌های مختلفی را در خصوص نکوداشت مقام شامخ اهل بیت عصمت و طهارت برگزار کنیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Denmark
علیرضا افسر
۱۶:۵۳ ۲۶ اسفند ۱۴۰۰
بسیار شیفته ومشتاقم از طریق مدیران محترم اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بازماندگانی از خانواده افسرالشعرای کرمانی را شناخته وبا ایشان تماس برقرار نمایم. مهرتان را پاس میدارم. علیرضا افسر هستم. در دانمارک