عضو جبهه پایداری درباره برخی اقدامات دولت سیزدهم توضیحاتی را ارائه کرد.

غلامحسین رضوانی عضو جبهه پایداری در گفت وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به فقدان سخنگو در دولت سیزدهم ، بیان کرد: قاعدتا  اینکه دولت تا این لحظه سخنگویی را انتخاب نکرده قابل دفاع نیست و امیدوارم که هرچه زودتر انتخاب شود.

وی آسیب‌های فقدان سخنگوی دولت را اینگونه تشریح کرد: ممکن است برخی‌ها نسبت‌های نادرستی به دولت ارائه بدهند و حقایق آنگونه که باید و شاید به اطلاع افکار عمومی نرسد و مسائلی از این قبیل؛بنابراین فقدان سخنگوی دولت آسیب‌های خاص خود را دارد .

رضوانی افزود: قطعا مردم توقعات به حقی از دولت دارند که طبعا اینکه دیگر دولت‌ها چه اقداماتی انجام داده‌اند چاره کار مردم نیست، بلکه دولت  باید بیش از این فعالیت کند و پاسخگوی توقعات به حق مردم باشد . معتقدم که دولت در این مسیر هست اما اینکه می‌توانست بهتر از این هم باشد قابل تردید نیست.

رضوانی خاطر نشان کرد: پیشنهاد من این است که رئیس دولت سیزدهم هرچه زودتر عوامل کلیدی دولت قبلی را حذف کند و این افراد به هیچ عنوان در این دولت نباید حضور داشته باشند؛ توجیهاتی از قبیل اینکه دولت فراجناحی است قابل قبول نیست و باید همه نیروهایی که وفادار به نظام و انقلاب هستند فارغ از هر جناحی در دولت باشند اما افراد کلیدی دولت قبل باید به مرخصی فرستاده شوند و لزومی ندارد که حتما در همان سمت هایی که قبلا بوده اند باشند. 

این نماینده مجلس بیان کرد: اصلا چرخش نخبگان یکی از معانی اش این است،یعنی افرادی که کارنامه شان جلوی چشم مردم است هرچه زودتر جایگزین شوند ؛ در نهایت امیدوارم دولت آقای رئیسی همچنان که در زمینه واکسن توفیقات زیادی داشته در زمینه کنترل بازار هم هرچه زودتر از ابزارهای قانونی استفاده کند و با گماردن افراد شایسته به سمت هایی مانند سازمان هایی که عهده دار تنظیم بازار هستند هرچه زودتر بر کنترل بازار فائق بیاید .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار