پرستو ناوردی نام زن جوانی است که از مدتی قبل انتشار یک ویدئو از صحبت‌های او باعث آزردگی خاطر کاربران فضای مجازی شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، پرستو ناوردی زن جوان آبادانی و مادر دو کودک است. ویدئوی پرستو ناوردی از خشونت خانگی پرده برداشت. پرستو ناوردی گفت توسط شوهر معتادش شکنجه شده و شوهر پرستو ناوردی چشمان او را کور کرده است. شوهر پرستو ناوردی هم چنان فراری است.

پرستو ناوردی نام زن جوانی است که از مدتی قبل انتشار یک ویدئو از صحبت‌های او باعث آزردگی خاطر کاربران فضای مجازی شد.

این زن آبادانی از خشونت خانگی و شکنجه‌های همسر معتادش صحبت کرد و روایت هولناک و تکان دهنده او قلب هر شنونده‌ای را به درد می‌آورد.

او می‌گفت:"همسرم به خاطر ظن بی دلیل ناشی از مصرف مواد مخدر، من را کتک می‌زد. یک بار وقتی به آخرین حد خشونت رسید مو‌های من را چید و شیشه‌ای را در سرم خرد کرد که سرم بخیه‌های زیادی خورد. "

همسر این زن گوشش را برید، چشمانش را کور کرده، دندانش را شکسته، دوسال او را به همراه پدر و برادرش شکنجه کرده است.

پرستو دو دختر کوچک دارد که همچنان در اختیار همسرش هستند.

سرنوشت بچه‌های پرستو ناوردی چه شد؟

بعد از انتشار این فیلم حکم جلب شوهر فراری زن جوان صادر شد و در حالی که وی فرزندان خود را نیز همراه برده است، اقدامات برای بازگرداندن آن‌ها و انتقال به بهزیستی مهیا شد.

یک منبع آگاه در آبادان گفت با انتشار فیلمی درفضایی مجازی مبنی برادعای کور شدن یک خانم به دلیل ضرب شتم توسط همسر شیشه ایش بلافاصله دراین خصوص پرونده در کلانتری ۱۳ قدس آبادان تشکیل وبه دادسرای آبادان ارسال گردید که دراین رابطه بازپرس قارایی بازپرس شعبه اول نمود وتلاش برای دستگیری متهم در دستور کار پلیس آبادان قرار داردوهنوز متهم دستگیر نشده وباتوجه باتلاش‌های پلیس آبادان متهم همچنان فراری است به محض دستگیر شدن فرزندان از وی گرفته وبه احتمال زیاد به فردی مطمعا از خانواده یا تحویل بهزیستی داده می‌شوند.

این منبع آگاه گفت این خانم بهمراه همسرش مدت ۵ ماه است که از آبادان نقل مکان کرده و به استان هرمزگان رفته اند واینکه چرا در آبادان این شکایت تنظیم شده بسیار عجیب است.

شوهر پرستو ناوردی سابقه دار است

گفتنی است چندی قبل همسر این زن به اتهام درگیری باهمسایگان و تیراندازی وقدرت نمایی ونگهداری فشنگ غیرمجاز وتولید مشروبات الکلی دست ساز دستگیر وبه مدت ۲۰ روز روانه زندان شده بود.

منبع: رکنا

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
آرمان
۱۴:۴۳ ۰۳ آبان ۱۴۰۰
این نامرد رو باید اول قصاص بعد اعدام کنن ، باید درس عبرت بشه این کثافت که با یک انسان دیگه اینکارو کرده ،

مثلا فکر کرده چون اسلحه دستش گرفته خیلی مرده ، بعد چطور میشه یه فرد معتاد مسلح بتونه هر غلطی خواست بکنه و کسی چیزی نفهمه ؟! اول قصاص کنید بعد مجبورش کنید تا آخر عمر توی یه زندانی چیزی کار کنه و درآمدش رو بدید به فرزندانش که سختی کشیدن هر چند با هیچ پولی نمی تونه حتی نیم درصد غرامت کارشو بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۷ ۰۳ آبان ۱۴۰۰
تیراندازی وقدرت نمایی ونگهداری فشنگ غیرمجاز وتولید مشروبات الکلی
برای این جرم ها 20 روز ؟ طرف پارتی داشته تو شهرشون یا چی ؟

چطور طی این 20 روز با خانواده این فرد صحبت نکردن ببینن شاید توی فشار باشن
-
ناشناس
۱۱:۱۳ ۰۳ آبان ۱۴۰۰
چندی قبل همسر این زن به اتهام درگیری باهمسایگان و تیراندازی وقدرت نمایی ونگهداری فشنگ غیرمجاز وتولید مشروبات الکلی دست ساز دستگیر وبه مدت ۲۰ روز روانه زندان شده بود. !!!!
بخاطر اینهمه جرم فقط 20روز رفته زندان ؟ بیخود نیست دست از تبهکاری برنمی دارد
Iran (Islamic Republic of)
مهسا
۱۳:۴۵ ۰۳ آبان ۱۴۰۰
وقتی قانون بازدارنده نباشه این حیوونهای وحشی تعدادشون بیشتر هم میشه.
فقط 20 روز زندان !! خجالت نمیکشید؟؟؟؟؟