در دبیرخانه کانون‌های خادمیاری رضوی استان مرکزی ۱۹ کارگروه تخصصی تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، محمد بخشی دبیر کانون‌های خادمیاری رضوی استان مرکزی در مراسم تجلیل از خادمان رضوی در اراک از تشکیل ۱۹ کارگروه تخصصی خادمیار رضوی در دبیرخانه کانون‌های خادمیاری رضوی استان مرکزی خبر داد.

بخشی افزود: دبیرخانه کانون‌های خادمیاری استان مرکزی با تشکیل این کارگروه‌ها توانسته است در پیشبرد اهداف آستان قدس رضوی گام‌های بلندی بردارد.

او اضافه کرد: خوشبختانه همه خادمیاران و یاوران رضوی با توجه به مسئولیت خود توانستند کانون را یاری کنند که جا دارد از همه این عزیزان قدردانی شود.

دبیر کانون‌های خادمیاری رضوی استان مرکزی با اشاره به فضیلت خادمیاری و پویش همه خادم الرضاییم گفت: دبیرخانه کانون‌های خادمیاری در استان بر حسب وظیفه و رسالت خود در ایام محرم و صفر اقدامات مؤثری در راستای حفظ و نشر ارزش‌های دین مبین اسلام ویژه اشاعه سیره و فرهنگ امام رضا (ع) انجام‌داده است.

او با تبریک میلاد نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و سبت بزگوار ایشان حضرت امام صادق (ع) گفت: این مراسم با هدف قدردانی از زحمات خادمیاران و یاوران رضوی صورت گرفته است و دعوت می‌کنیم همه هم استانی‌ها به پویش خادم الرضاییم بپیوندند و کانون را یاری کنند.

بخشی همچنین با ارائه گزارشی از اقدامات یکسال گذشته دبیرخانه کانون‌های خادمیاری رضوی استان مرکزی رتبه استان را در این امر مطلوب ارزیابی کرد.

در پایان این مراسم از خادمیاران و یاوران رضوی و همچنین مسئولین ادارات و نهاد‌هایی که با دبیرخانه همکاری داشتند با اهدای لوح و تندیس همه خادم الرضاییم تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.