رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زابل گفت: کارگاه یک روزه مقدماتی اصول خبرنگاری به همت انجمن داستان‌نویسی این شهرستان و با همکاری این اداره برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، محمد میر رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زابل اظهارداشت: در این کارگاه یک روزه با توجه به شیوه نامه های  بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، هشت نفر از علاقمندان به خبرنگاری و خبرنویسی شرکت کردند.

وی افزود: آشنایی با سبک‌ها و عناصر و ارزش‌های خبری، نگارش خبر و آموزش چارچوب خبرنویسی از اهداف برگزاری این کارگاه بود که توسط فرشید عابدی مدیر مسوول پایگاه خبری تحلیلی دیار عیار و مدیر سابق خبرگزاری برنا تدریس شد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زابل بیان کرد: ارتقاء سطح رسانه‌های شهرستان و آموزش علاقمندان این حوزه به منظور راه‌اندازی خانه مطبوعات برای پیگیری حقوق صنفی این عزیزان یکی از اهداف مهم ما در این اداره است.

وی با بیان اینکه استعداد‌های زیادی در منطقه سیستان وجود دارد و باید برای شکوفایی این استعداد‌ها برنامه‌ریزی کرد گفت: در صورت تقاضای اهالی هنر و رسانه برای برگزاری ورکشاپ و کارگاه‌های آموزشی همکاری خواهیم کرد.

میر تاکید کرد: در یک سال گذشته فعالیت‌های موثری در حوزه فرهنگ و هنر شهرستان زابل رخ داده و توانستیم انجمن‌های هنری شهرستان را فعال‌تر کنیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار