سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد دیدار تیمش مقابل ذوب آهن توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار   فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری قبل از بازی مقابل ذوب آهن گفت: دیدار ذوب آهن مقابل صنعت نفت را دیدیم. آن‌ها تیمی جوان، دونده و خوبی هستند. برای پیروزی در دیدار فردا، نیاز به تمرکز داریم. باید بتوانیم بازی را مدیریت کنیم و امیدوارم با انجام یک بازی زیبا، ۳ امتیاز را به دست بیاوریم.

او در مورد اینکه آیا در دیدار فردا مصدوم یا محرومی دارند یا خیر اظهار کرد: بابک مرادی به دلیل سرما خوردگی در دیدار فردا حضور ندارد و  محرومی نداریم.

مجیدی در مورد اینکه در صورت پیروزی تیمش به رکورد هزار و صد امتیاز می‌رسد عنوان کرد: اطلاعی از این مورد نداشتم، مربیان دیگر در استقلال زحمت کشیدند و امتیاز به دست آوردند؛ امیدوارم این رکورد در بازی فردا شکسته شود و بتوانیم بیشترین امتیاز را به دست بیاوریم؛ این موضوع مهم است. هر پیروزی مربوط به تیم است و هر رکورد تلاش بازیکنان، کادر فنی و مدیریت باشگاه است و پیروزی‌ها را سهم همه می‌دانم. امیدوارم این اتفاق فردا هم رخ دهد.

او در مورد جذب بازیکن جدید برای استقلال گفت: هر بازیکنی که بخواهیم جذب کنیم، از طریق رسانه باشگاه اعلام می‌شود.

مجیدی در خصوص اینکه آیا خرید جدید استقلال آمادگی بازی برای تیمش را دارد یا خیر تصریح کرد: باید تا فردا صبر کنیم و ببینیم که بازی می‌کند یا خیر.

سرمربی استقلال در پایان اشاره کرد: بازی قبلی، بازی اول بود. تمامی تیم‌ها در بازی اولشان، به مشکل می‌خورند. در نیمه اول بد بازی کردیم، اما در نیمه دوم موقعیت ایجاد کردیم و یک پنالتی از دست دادیم. خوشحالم که در روز بدمان هم توانستیم برنده شویم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار