معاون پیشگیری بهزیستی گلستان در رابطه با کلیپ پخش شده از برخورد فیزیکی در یکی از کمپ های اعتیاد استان توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان به نقل از اداره کل بهزیستی گلستان، مریم رضایی معاون پیشگیری بهزیستی استان در خصوص انتشار کلیپی از درگیری فیزیکی در کمپ ترک اعتیاد گرگان گفت: طی بررسی موضوع و بازبینی فیلم دوربین‌های مرکز فردی که برای درمان اعتیاد در مرکز نگهداری می‌شد قصد فرار داشته و مسئولین حاضر کمپ نسبت به بازگشت او اقدام کرده بودند.

رضایی افزود: از آنجائیکه دستور مدیرکل و ضوابط کاری ومنشور اخلاقی ما نسبت به حفظ حرمت و کرامت مددجویان ما تاکید دارد با مرکز برخورد و از امروز تا بررسی نهایی و تشکیل و رای کمیسیون مربوط به حالت تعلیق در آمده است.

او گفت: قطعا با عوامل موضوع برخورد قاطع می شود و یکی از مدیران مجموعه بخاطر مسامحه و سهل انگاری از کار معلق شد.

معاون پیشگیری بهزیستی گلستان افزود: انتقال موضوعات به مجموعه اداره کل بهزیستی موجب تسریع بر امر نظارت مداوم این اداره کل دارد و شهروندان می‌توانند موضوعات مشابه را قبل از نشر در فضای مجازی و گا‌ها از بین رفتن کرامت مددجویان تحت پوشش به صفحات مجازی این اداره کل و یا مدیران ارشد این اداره کل انتقال دهند تا در اسرع وقت پیگیری و حل شود تا موجب جریحه دار شدن افکار عمومی نیز نشود.

 

انتهای پیام/ق 

برچسب ها: کمپ اعتیاد ، بهزیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Turkey
ناشناس
۱۹:۲۴ ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
منم همسرم و فرستادم کمپ ولی متاسفانه به قصد کشت اورازدند نزدیک بود بکشنش
آخرین اخبار