سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: طی شبانه روز گذشته ۱۵۳ نفر در استان به ویروس کرونا مبتلا شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، دکتر محمد طاهری، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: طی شبانه روز گذشته با ۱۵۳ مورد جدید تعداد بیماران سرپایی مثبت از ابتدای همه گیری کرونا تاکنون به ۹۴ هزار و ۱۸۵ نفر و بیماران بستری مثبت به ۲۹ هزار و ۶۵۷ رسیده است.

او افزود: با از دست رفتن ۳ بیمار مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، آمار درگذشتگان از کوید ۱۹ در استان همدان از ابتدای همه گیری تاکنون به ۲ هزار و ۹۹۲ نفر رسید.

دکتر محمد طاهری بیان کرد: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌ها با علایم تنفسی مشکوک به کرونا ۷۸۴ مورد بود که ۹۲ نفر از مراجعان در بخش عادی و ۱۸ بیمار در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند و حال ۳۵ بیمار مبتلا به کرونا وخیم گزارش شده است.

او درباره آخرین آمار بستری بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان نیز افزود: شمار بیماران کرونایی بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در بیمارستان‌های اسدآباد یک هزار و ۵۵۰، بهار یک هزار و ۴۷۷، تویسرکان یک هزار و ۴۹۷، رزن یک هزار و ۱۸۰، درگزین ۳۹۵، فامنین ۳۹۵ و کبودرآهنگ یک هزار و ۴۵۶ نفر است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: همچنین تاکنون ۵ هزار و ۵۶۳ نفر در ملایر، ۳ هزار و ۹۴۵ نفر در نهاوند و ۱۱ هزار و ۵۶۲ نفر نیز در شهرستان همدان و خارج از استان ۶۳۷ مورد مثبت گزارش شده است.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.