مدیرکل راه و شهرسازی سیستان وبلوچستان از بهره‌برداری از پنج کیلومتر از قطعه پنج بزرگراه زابل-زاهدان همزمان با میلاد باسعادت نبی مکرم اسلام (ص)، امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت خبر داد.

عطاءاله اکبری مدیرکل راه و شهرسازی سیستان وبلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:پیرو تاکیدات و حمایت‌های استاندار سیستان و بلوچستان ساخت بزرگراه‌ها بویژه کریدور شمال جنوب سرعت گرفته است بطوری که امروز شاهد بودیم که پنج کیلومتر دیگر از قطعه پنج محور زابل - زاهدان به بهره‌برداری رسید.

وی اعتبار هزینه شده این پروژه مهم راه‌سازی سیستان و بلوچستان را ۴۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: امیدواریم تا پایان سال پنج کیلومتر باقی‌مانده تا پل شیله و هشت کیلومتر بعد از پل شیله به بهره‌برداری برسد.
مدیر کل راه راه شهرسازی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: پیرو تاکید و دستور استاندار فرآیند برنامه‌ریزی برای تعیین پیمانکار برای قطعه سه بزرگراه زابل_زاهدان به طول۲۷ کیلومتر را مورد توجه قرار داده‌ایم و در تلاش هستیم در چند ماه آینده عملیات اجرایی قطعه سه این بزرگراه مهم استان را آغاز کنیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار