اسفنانی گفت: اگر سازمان حمایت از مصرف‌کننده افزایش قیمت لوازم خانگی را تایید نکند، رشد بهای لوازم خانگی، گرانفروشی بوده و باید با آن برخورد تعزیراتی شود.

به گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،محمدعلی اسفنانی مدیر کل تعزیرات استان تهران، درباره گرانی لوازم خانگی، گفت: براساس اظهارات رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی برخی از تولیدات داخلی حدود ۵ تا ۱۰ درصد افزایش قیمت داشتند، البته قیمت محصولات تولیدی برندهای مهم و کارخانه‌های بزرگ افزایشی نداشته است.

وی با بیان اینکه افزایش قیمت باید توجیه منطقی داشته باشد و سازمان حمایت از مصرف‌کننده آن را تایید کند، افزود: اگر سازمان حمایت از مصرف‌کننده افزایش قیمت را تایید نکند، رشد بهای لوازم خانگی، گرانفروشی بوده و باید با آن برخورد تعزیراتی شود.

اسفنانی تصریح کرد: از آنجا که لوازم خانگی مشمول قیمت‌گذاری دستوری نمی‌شود و بازار و عرضه و تقاضا قیمت آن را مشخص می‌کند، متاسفانه برخی از این فرصت، سوءاستفاده کرده و قیمت کالاهای تولیدی را افزایش می‌دهند.

مدیر کل تعزیرات استان تهران که با خبرگزاری خانه ملت گفتگو می کرد، در پاسخ به این پرسش که آیا در روزهای اخیر گزارشی مبنی بر گرانفروشی لوازم خانگی به سازمان تعزیرات رسیده است، توضیح داد: بله؛ به صورت معمول هر روزه گزارش‌هایی از گرانفروشی همه کالاها به دست ما می‌رسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۵:۵۱ ۲۹ آذر ۱۴۰۰
چرا از سادگی مردم سو استفاده میکنید؟
در دنیا جایی رو نشون بدین که قیمت گذاری فرمایشی و دستوری جواب داده باشه
بجای این مانورهای تو خالی و بی اثر برید اقتصاد رو درست کنید که نرخ تورم از سود بانکی پیشی گرفته و داریم میرسیم به نقطه ای که روزی چند بار قیمت یک کالا تغییر کنه و مردم نتونن با حقوق صبح تا ظهر یدونه نون هم بخرن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۶ ۰۳ آبان ۱۴۰۰
ای بابا به جای هشدار عمل کنیدالان توشهرکردهم همین اوضاع گرونی بیداد میکنه 10خیلی مواقع20برابر روقیمت جنسها میکشن تواین اشفته بازاروگرونی جیب خیلیها پر شد وازاب گل آلود ماهی گرفتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۷ ۰۳ آبان ۱۴۰۰
با سلام فقط لوازم خانگی نیست روی سیگار قیمت مصرف کننده داره ولی همیشه بالاتر از قیمت فروخته می شه و کمبودی هم در بازار وجود نداره و کسی هم اعتراضی نمی کنه دلیل این موضوع هم مشخص نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۶ ۰۳ آبان ۱۴۰۰
بازاریها در این چند سال در دلال بازی حیله گری حرفه ای شده اند که فکر نکنیم کسی بتونه از پس اینها بر بیاد به قول خودشون کی میخواد از ما بپرسه کلاغ ورنگ میکنند و به جای قناری میدن جنس هزاری رو ده هزار میدن وثروت های هنگفت به جیب میزنند
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۵۰ ۰۲ آبان ۱۴۰۰
چهل ساله از این هشدارها میدهید اما نمیدانم چه سریست که بعد از هشدار گرانتر میشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۹ ۰۲ آبان ۱۴۰۰
حرف زدن تا كي .
عمل كردن به وظايف قانوني فقط جلوي گراني رو مي گيره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۸ ۰۲ آبان ۱۴۰۰
شما كه نمي توانيد كنترل كنيد . استعفا بده از سمت خودت
راه رو براي مدير جوان و مطالبه گر باز كن
با هشدار و تهديد و بگير وببند كه ارزون نمي شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۷ ۰۲ آبان ۱۴۰۰
به دیجی کالا سر بزنند که گرون فروشی میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۷ ۰۲ آبان ۱۴۰۰
این قیمت های عجیب و غریبی که لوازم خانگی و خانه و ماشین دارند، برای پولدارهاست. بریا ما بیچاره ها نیست

راستی مگه قرار نشد لبنیات 10 درصد کاهش قیمت داشته باشه. پس چی شد؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۵:۵۳ ۲۹ آذر ۱۴۰۰
در یک مقطع چند روزه چند قلم از محصولات لبنی یک دو شرکت تولید کننده کاهش داشت. اما اون چند قلم رو اگر جلوی حیوانات هم میذاشتی نمیخوردن.
آخرین اخبار