سرپرست مدیرعاملی باشگاه شاهین شهرداری گفت: برخی باشگاه‌ها برای جذب بازیکنان ما به جای باشگاه با خود بازیکن وارد گفتگو می‌شوند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فلکناز آتشی سرپرست مدیر عاملی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر بیان کرد: در حالی که در شرایط بسیار فوری و سخت در حال آماده سازی تیم بزرگسالان و همچنین ساماندهی ۴ تیم پایه باشگاه هستیم و در این راه نهادهای مرتبط نیز همکاری صمیمانه‌ای لازم را باشگاه داشته‌اند، اما شاهد برخی از اقدامات غیرحرفه‌ای از طرف برخی از باشگاه‌های هستیم که جای تامل دارد.

او افزود: برخی از باشگاه‌های استان که در لیگ کشور فعالیت دارند به‌ویژه تیم‌های لیگ دویی، با بازیکنان رده‎‌های جوانان و امید که با باشگاه شاهین شهرداری قرارداد دارند تماس می‌گیرند و درخواست جذب بازیکنان را دارند، در حالی که برای جذب بازیکنی که قرارداد دارد باید با باشگاه وارد مذاکره شد.

سرپرست مدیر عاملی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر ادامه داد: اتفاقاتی را که در این زمینه رقم خورده است به هیات فوتبال استان ارجاع داده‌ایم و در صورت ادامه این روند مجبوریم مراتب اعتراض و شکایت باشگاه را به طور رسمی به کمیته انضباطی هیات فوتبال استان بوشهر ارجاع دهیم تا موارد را تحت بررسی قرار دهند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.