هفته یازدهم رقابت‌های لوشامپیونه با برگزاری ۴ دیدار پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته یازدهم رقابت‌های لیگ یک فوتبال فرانسه (لوشامپیونه) با برگزاری ۴ دیدار همزمان پیگیری شد.

لانس ۴ - متز یک

گل‌های این بازی پر گل را ساییدی (۲ بار)، گاناگو و پرژمیسلاو فرانکوسکی برای تیم لانس و نیکولاس پریولدی برای تیم متز به ثمر رساندند. تیم لانس با پیروزی در این بازی ۲۱ امتیازی شد و به رتبه دوم جدول لوشامپیونه صعود کرد. تیم متز نیز با ۶ امتیاز در رتبه نوزدهم جدول باقی ماند.

لوریان یک - بوردو یک

گل‌های این بازی را لاپورته برای تیم لوریان و الیاس برای تیم بوردو به ثمر رساندند. تیم‌های لوریان و بوردو با تساوی و کسب یک امتیاز این بازی به ترتیب با ۱۵ و ۹ امتیاز در رتبه‌های دهم و هفدهم لیگ فوتبال فرانسه قرار گرفتند.

رنس یک - ۲ تروا

گل‌های این بازی را بالده و کاوالارین برای تیم تروا و عبدالحمید برای تیم رنس به ثمر رساندند. تیم تروا با پیروزی در این بازی ۱۲ امتیازی شد و در جایگاه پانزدهم جدول لوشامپیونه قرار گرفت. تیم رنس نیز با ۱۱ امتیاز در جایگاه شانزدهم جدول باقی ماند.

رن صفر - یک استراسبورگ

تک گل این مسابقه و تیم رن را آکوارد به ثمر رساند. تیم رن با پیروزی در این مسابقه ۱۸ امتیازی شد و در جایگاه چهارم جدول لوشامپیونه قرار گرفت. تیم استراسبورگ نیز با ۱۴ امتیاز در رده یازدهم جدول ایستاد.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار