فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف ۲۲۲ کیلوگرم تریاک در شهرستان میناب خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،سردار غلامرضا جعفری، فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران انتظامی شهرستان "میناب" در بازرسی از یک دستگاه خودرو پژو ۲۲۲ کیلوگرم تریاک کشف و ضبط کردند.

سردار جعفری افزود: ماموران انتظامی پلیس مبارزه باموادمخدر شهرستان "میناب" با همکاری اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر استان در راستای مقابله با قاچاق مواد مخدر و مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ از انتقال مقادیر قابل توجهی موادمخدر از هشتبندی به میناب مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کارقرار دادند.

او گفت: مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی با تشکیل اکیپی به محل مورد نظر اعزام و حین گشت زنی و کنترل محور هشتبندی به میناب به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و دستور توقف دادند.

فرمانده انتظامی هرمزگان افزود: در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سردار جعفری گفت: مبارزه با قاچاق مواد مخدر همواره در دستور کار پلیس است و در این رابطه از مردم می‌خواهیم هر گونه مورد مشکوک در این زمینه را از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.