معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با ارسال پیامی درگذشت مادر شهیدان «ناصر، علی محمد و مسعود خودسیانی» را تسلیت گفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با ارسال پیامی درگذشت مادر شهیدان «ناصر، علی محمد و مسعود خودسیانی» را تسلیت گفت.

وی در پیام خود خطاب به خانواده خودسیانی اظهار کرد: ایمان و ایثار مادران معظم شهدا که فرزندان عزیز خویش را در مسیر پاسداشت آرمان‌ها و ارزش‌های والای الهی، اسلامی و انقلابی هدیه کردند در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان مؤمن و والا مقام نیست.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه عنوان کرده است: درگذشت بانوی ماجده و مومنه «حاجیه خانم ماه منیر موحدی» مادر گرامی شهیدان معزز «ناصر، علی محمد و مسعود خودسیانی» را به شما خانواده محترم و مردم شهید پرور استان اصفهان تسلیت عرض می‌کنم.

قاضی‌زاده بیان داشت: بی‌شک ایمان و اراده راستین این شهدا ریشه در اعتقادات ناب و خالصی دارد که توسط والدین گرانقدر آنان بالندگی یافته که در این میان نقش این بانوی ارجمند در جهت تربیت اسوه‌های جهاد و مقاومت بی‌بدیل است؛ به یقین از دست دادن مادر والامقامی که با افتخار به شهادت فرزندان عزیز خویش، در ادامه راه آن شهدای معظم با اعتقادی راسخ استقامت و پایداری نمودند، بسیار غم‌انگیز است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: اینجانب از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام کرده و از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره و بردباری برای بازماندگان مسألت دارم، امید آنکه به فضل الهی و در جوار فرزندان شهیدشان قرین رحمت ربوبی گردند.

حاجیه خانم ماه منیر موحدی مادر شهید «علی‌محمد خودسیانی» بود که در تاریخ ۲۹ شهریور ۱۳۶۰ در دارخوین به شهادت رسید و همچنین دو فرزند دیگرش مسعود و ناصر خودسیانی که برادران دوقلو بودند نیز هر دو در یک روز در تاریخ ۲۱ اسفند ۱۳۶۳ در عملیات بدر به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.