فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان از بازسازی بیمارستان شفا با کمک دانشگاه علوم پزشکی، سپاه پاسداران و گروه‌های جهادی خبر داد.

سردار حسن شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در خصوص بازسازی و افتتاح بیمارستان شفا اهواز گفت: یکی از موضوعات مهم در شیوع کرونا وضعیت پیک این بیماری است.

او بیان داشت: طی پیک بیماری کرونا ویروسبیمارستان‌ها تحت درمان بیماران کرونایی قرار می‌گیرند؛ و بیماران از تخت‌های بیمارستانی محروم می‌شوند و طی درخواست رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز سپاه تلاش کرد در بخش درمان کمک کند.

سردار شاهوار پور افزود: سپاه تلاش کرد ۲ مجوعه بیمارستان طالقانی و بیمارستان شفا را بهربرداری کرد و بازسازی بیمارستان شفا با کمک علوم پزشکی و گروه‌های جهادی شبانه روز انجام شد و طی ۲ ماه این امر را محقق کردند.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان ادامه داد: در بخش تجهیزات آماده سازی صورت گرفت و ۱۰۰ تخت برای ارائه خدمات درمانی بیماران دارد و از ظرفیت بهداشت و درمان سپاه، بسیج جامعه پزشکی برای بخش درمان استفاده شد.

این مقام مسئول ادامه داد: با کمک سپاه پاسداران خدمات درمانی در این بیمارستان ارائه شود و این بیمارستان ظرفیت توسعه دارد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.