تعطیلی ۵۵ واحد تولیدی استان همدان از سوی بانک‌ها

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تعطیلی ٨٠٠ واحد تولیدی در استان گفت: ۵۵ واحد تولیدی استان به خاطر بدهی بانکی غیرفعال شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی،  نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاحیه مرکز نیکوکاری فدک مشکل اقتصادی را یکی از موضوعات مهم در استان دانست و گفت: هم اکنون ٨٠٠ واحد تولیدی در استان تعطیل شده اند که متأسفانه ۵۵ واحد تولیدی توسط بانک‌ها غیرفعال شده است.

او افزود: فراهم آوردن امکانات لازم به منظور خودکفایی افراد و خانواده‌های مورد حمایت و سایر مستضعفین جامعه از طریق ایجاد اشتغال از اهدافی است که به دنبال تحقق آن هستیم.

فلاحی با بیان اینکه ما هر روز شاهد مهاجرت جوانان زیادی از استان به تهران هستیم، گفت: متأسفانه آمار اشتغالزایی ارائه شده در استان اشتباه است و با هزاران جوان بیکار در همدان مواجه هستیم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در همدان به ۵۷ هزار شغل نیاز داریم، افزود: برای تحقق این امر نیاز است به بخش خصوصی توجه ویژه‌تری شود.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.