دانشمندان دانشگاه آریزونا در تازه‌ترین مطالعه خود به بررسی در معرض خطرترین گروه‌ها در ابتلا به ویروس کرونا پرداختند.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از مدیکال اکسپرس، داده‌های یک مطالعه تحقیقاتی در حال انجام در دانشگاه علوم بهداشت آریزونا نشان می‌دهد اولین واکنش‌دهنده‌ها از جمله آتش‌نشانان، مجریان قانون، افسران اصلاحی و ارائه‌دهندگان خدمات فوریت‌های پزشکی در مقایسه با سایر کارکنان ضروری و مراقبت‌های بهداشتی خط مقدم بیشتر در معرض خطر ابتلا به عفونت کووید-۱۹ هستند.

مقاله بروز عفونت سارس-کوو-۲ در میان کادر درمان، اولین پاسخ‌دهندگان و سایر کارکنان ضروری در طول افزایش پیش‌واکسیناسیون کووید-۱۹ در آریزونا، امروز در مجله انجمن سلامت پزشکی آمریکا منتشر شد.

این یافته‌ها بر اساس داده‌های مطالعه تحقیقاتی مراقبت‌های بهداشتی، پاسخ اضطراری و سایر مراقبت‌های ضروری کارگران (AZ HEROES) در کالج بهداشت عمومی UArizona Mel و Enid Zuckerman است. محققان می‌گویند این یافته‌ها نیاز به افزایش نرخ واکسیناسیون برای اولین پاسخ دهندگان و حفظ اقدامات کاهشی برای محافظت از این متخصصان مهم را نشان می‌دهد.

دکتر کیت الینگسون، استادیار کالج عمومی زاکرمن، گفت: این تجزیه و تحلیل داده‌های مطالعه AZ HEROES نشان می‌دهد ما باید برای کمک به محافظت از اولین پاسخ‌دهندگان، خانواده‌هایشان و جوامعی که به آن‌ها خدمت می‌کنند، کار‌های بیشتری انجام دهیم. به طور خاص ما باید عوامل خطر را که منجر به عفونت در اولین پاسخ دهندگان می‌شود درک کنیم و اقدامات را کاهش دهیم.

محققان علوم بهداشتی آریزونا، CDC، دپارتمان خدمات بهداشتی آریزونا و آزمایشگاه‌های مارشفیلد برای تجزیه و تحلیل نتایج هفتگی تست کووید-۱۹، با ۱۷۶۶ پرسنل مراقبت‌های بهداشتی، اولین پاسخ‌دهندگان و سایر کارکنان ضروری همکاری کردند، داده‌هایی که از ژوئیه ۲۰۲۰ تا مارس جمع‌آوری شده است. اولین پاسخ دهندگان دو برابر بیشتر از کارکنان مراقبت‌های بهداشتی خط مقدم ابتلا به عفونت کووید-۱۹ داشتند، ۱۳.۲ ٪ در مقابل ۶.۷ ٪ - با بروز در سایر کارکنان ضروری مشابه با کارکنان مراقبت‌های بهداشتی.

جفری ال. برگس، MD، MS، MPH، محقق اصلی مطالعه AZ HEROES و استاد کالج بهداشت عمومی زاکرمن، گفت: تجزیه و تحلیل داده‌های AZ HEROES از دیدگاه شغل به ما درک جدیدی می‌دهد. پاسخ دهندگان بسیار مهم هستند و این داده‌ها نشان می‌دهد که برای ایمن نگه داشتن آن‌ها باید بیشتر تلاش کنیم.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۷ ۰۲ آبان ۱۴۰۰
ان تیمی که می گوید واکسن باید اجباری شود خودشان را معرفی کرده و مسولیت ان را به عهده بگیرند که اگر چند وقت دیگر عواقب و ضررهای این واکسن معلوم شد انها را اعدام کنیم و تابعیت ایرانی خانواده هاشان را هم لغو کنیم مثل طرح های دیگرشان نشود که خراب کردن کسی هم خودش را مسول نمی داند دوران بی کسی این ملت یک روزی باید پایان یابد کسانی که به واکسن ایمان دارند و می گویند اجبازی شود بیایند جلو و تاوان اشتباهشان را بدهند هم برای واکسن هم برای طرح های دیگر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۱ ۰۲ آبان ۱۴۰۰
انهایی که فریب خوردن و واکسن زدن در خطر ابتلا به نوع بدتر و حتی مرگ هستند
Iran (Islamic Republic of)
اسماعیل نوغانچی صالح
۱۹:۴۴ ۰۲ آبان ۱۴۰۰
از زمانیکه بهداشت جهانی شد بیماری‌های واگیردار هم جهانی شد انواع بیماری‌های جدید بخاطر مصرف داروهای شیمیایی و علوم پزشکی بوجود آمد تا کنون این علم جز استرس که با بمباران رسانه ای همراه بوده ارمغانی دیگر نداشته آقایانی که بنام دانشکاه و پرفسور و علوم پزشکی حرفها میزنید بدانید خیانت کار هستید چه مستقیم چه غیر مستقیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۴ ۰۲ آبان ۱۴۰۰
توی خانواده مامان 50ساله دو وعده سی نو فا رم زده بود بابا خانواده استازینکا زده دختر 18ساله ام سینوفارم یه وعده حالا بابا خانواده کرونا گرفته سه روز تو رختخواب خوب نشده دختر خانواده یه دو روز تو رختخواب بود خوب شد کاملا ولی مادر خانواده بااینکه تماس.. بیشتر بود اصلا نگرفته است؟؟؟؟!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۲ ۰۲ آبان ۱۴۰۰
محاکمه ستاد شبه علمی کرونا
آخرین اخبار