دستگیری سارق حرفه‌ای ادوات کشاورزی در کوهدشت

فرمانده انتظامی لرستان گفت: سارق حرفه‌ای ادوات کشاورزی با ۲۰ فقره سرقت در شهرستان کوهدشت شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، یحیی الهی،فرمانده نیروی انتظامی لرستان اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت ادوات کشاورزی در روستا‌های اطراف کوهدشت موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با تحقیقات میدانی، رصد سارقان سابقه دار و بررسی سرنخ‌های موجود یک سارق حرفه‌ای را در اطراف " کوهدشت " شناسایی و دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: سارق در ابتدا منکر اعمال مجرمانه خود شد، اما در نهایت با روبرورشدن با ادله و مستندات پلیس به ۲۰ فقره سرقت ادوات کشاورزی اعتراف کرد.
سردار الهی درپایان با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضایی به شهروندان توصیه کرد: با رعایت نکات پیشگیرانه و توجه به هشدار‌های پلیسی می‌توانند از وقوع بسیاری از جرایم به ویژه سرقت جلوگیری کنند و این امر در نهایت افزایش احساس آرامش و کاهش وقوع جرم را به دنبال خواهد داشت.

باند قاچاق سلاح و مهمات غیرمجاز در لرستان شناسایی شدند
فرمانده انتظامی استان بیان کرد: در پی کسب اطلاعات مبنی بر جابجایی مقادیری سلاح غیرمجاز توسط ۲ نفر اعضای باند قاچاق اسلحه و مهمات با یک دستگاه سواری پژو آردی از غرب کشور به لرستان، موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.
وی ادامه داد: ماموران با هماهنگی قضایی و با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی با ۲ اکیب ویژه در جاده‌های ارتباطی استان مستقر و در ورودی شهرستان سلسله به خرم آباد خودروی پژو آردی مورد نظر شناسایی و متوقف شد.
فرمانده انتظامی لرستان گفت: در بازرسی از خودروی مذکور ۱۴ قبضه کلت کمری غیر مجاز کشف شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۰ ۰۲ آبان ۱۴۰۰
درود