مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: ۱۰۰ طلبه جهادی از ابتدا در خط مقدم مقابله با کرونا در سیستان و بلوچستان پای کار هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حجت الاسلام ابراهیم بامری  مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه سلمان سیستان و بلوچستان  اظهار کرد: در شش ماهه اول سال ۲۹ نفر از طلاب بسیجی خواهر و برادر جهت کمک به کادر درمانی به بیمارستان‌ها اعزام شده اند.

وی با اشاره به اینکه در راستای مهار و ریشه‌کنی کرونا گروه‌های مردمی در کنار گروه‌های طللبه کار‌های پشتیبانی از آن‌ها انجام می‌شود تعداد ۱۰۰ نفر از جهادگران طلبه بسیجی خواهر و برادر در راستای تغسیل، تکفییل و تدفین اموات کرونایی در آرامستان‌ها حضور دارند که این گروه فعالیت خود را از ابتدای شیوع این ویروس منحوس آغاز کرده اند و تا هر زمان که نیاز باشد در میدان جهاد با کرونا حضور فعالی خواهند داشت.

مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: در شش ماهه اول سال تعداد ۱۰۰ نفر حضور فعال در راستای انجام موازین شرعی اموات کرونایی بوده در تیر ماه که پیک کرونا بود این گروه جهادی پای کار بوده است.

وی افزود: تعداد ۳۰ نفر از طلاب بسیجی با حضور اساتید حوزه‌های علمیه آموزش دیدند که ۱۹ نفر از این افراد به صورت مستقیم با بیماران کرونایی سرو کار داشتند و جهت امید بخشی و روحیه بخشی به بیماران و خانواده هایشان فعالیت داشتند که در این زمینه کار به صورت روزانه انجام شده است.

این مسئول تصریح کرد: ۷۸ نفر از طلاب بسیجی سازمان جهت سرکشی از خانواده‌های متوفیان مامور کار بودن و در جا‌هایی که نیاز بوده از خانواده متوفیان کرونایی سرکشی و دلجویی کرده اند.

حجت الاسلام بامری افزود: تعداد ۱۲۸ جلسه دعا و توسل در ۶ ماهه اول سال در سطح استان اجرا شده است.

وی بیان کرد: ۶۶۵ بسته معیشتی، قربانی ۲ راس گوسفند، اهدا خون با حضور ۵۵ طلبه، توزیع ۱۵۵۰ پرس غذای گرم، پخش ۲ مستند از اقدامات کرونایی سازمان از شبکه هامون، توزیع ۲۰۰ بسته فرهنگی در بیمارستان‌ها در شش ماهه اول سال انجام شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار