نماینده مردم شهرستان‌های سنندج دیواندره و کامیاران طی سفری به شهرستان دیواندره از از پروژه‌های آب و فاضلاب این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،سید مهدی فرشادان نماینده مردم شهرستان‌های سنندج دیواندره و کامیاران روز گذشته از تصفیه خانه‌های آب و فاضلاب دیواندره بازدید کرد و ضمن تشکر از زحمات انجام شده در اجرای پروژه‌ها به تسریع در روند تکمیل و بهره برداری از آن‌ها تاکید وخاطر نشان کرد: به منظور اجرای سریع‌تر این پروژه پیگیر اعتبارات مورد نیاز خواهند بود تا هرچه سریع‌تر به بهره برداری رسیده و مردم شریف شهرستان دیواندره از مزایای این پروژه‌ها بهرمند شوند.

محمد فرهاد معاون بهره برداری و توسعه آب کردستان نیز در این بازدید گزارشی از پیشرفت پروژه‌های در دست اجرای دیواندره و روستا‌های آن ارائه داد و گفت: بزرگترین مجتمع آبرسانی دیواندره یعنی مجتمع اوباتو بیش از ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تا کنون ۳۷۰ میلیارد ریال هزینه شده و برای تکمیل این پروژه ۱۵۰۰ میلیارد ریال اعتباردیگر مورد نیاز است.

فرهاد در ادامه گفت:در استان ۴۶۸ هزار نفر جمعیت در قالب هزار و۶۷۷ روستا ساکن هستند که به صورت میانگین ۷۵ درصد جمعیت از شاخص آب بهره مند می‌باشند و شاخص بهره مندی آب در روستا‌های شهرستان دیواندره ۳/۸۳ درصد است که بالاتر از میانگین استانی می‌باشد.

 انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار