مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به کاهش دمای هوای شبانه در استان کرمانشاه، گفت : هوای سرد شبانه حاکم در استان طی دو شب آینده ادامه خواهد داشت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فیروز دولتشاهی مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت : بر اساس تحلیل و بررسی آخرین نقشه‌ها و اطلاعات هواشناسی با گذر موجی کم رطوبت از جو منطقه طی امروز هوای استان کرمانشاه در بعضی ساعات با وزش باد نسبتاً شدید، گرد و خاک محلی و احتمالاً در پاره‌ای نقاط به خصوص نواحی کوهستانی شمال و شرق استان رگبار موقت باران همراه خواهد بود.

او گفت : پس از عبور موج کم رطوبت از استان کرمانشاه از روز یکشنبه تا سه شنبه هفته جاری پدیده جوی قابل ملاحظه‌ای برای استان پیش بینی نمی‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به کاهش دما هوای شبانه در استان کرمانشاه، افزود: هوای سرد شبانه حاکم در منطقه طی ۲ شب آینده ادامه خواهد داشت و این شرایط که کمترین دمای هوا در نواحی سردسیر استان کرمانشاه را به نزدیک صفر درجه خواهد رساند.

دولتشاهی افزود: کاهش دمای شبانه هوا ممکن است سبب خساراتی به محصولات باغی و زراعی به خصوص در مناطق سردسیر استان کرمانشاه شود.

او ادامه داد: با توجه به روند تدریجی کاهش دما، کنترل رطوبت و دما در گلخانه‌ها و اعمال تهویه مناسب توصیه می‌شود و همچنین بهتر است سرکشی‌های شبانه در برنامه نگهداری واحد‌های گلخانه‌ای در استان کرمانشاه قرار گیرد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: دمای هوای شهر کرمانشاه طی امروز در گرم‌ترین ساعت به ۲۳ درجه سانتی گراد و در سردترین ساعت شبانه روز به پنج درجه سانتی گراد بالای صفر خواهد رسید .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.