مدیر مرکز دیابت یزد گفت: کلینیک مشاوره مجازی و ویزیت از راه دور در مرکز درمانی تحقیقاتی دیابت یزد راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، آقایی مدیرمرکز تحقیقاتی، درمانی دیابت یزد از راه اندازی لینیک مشاوره مجازی و ویزیت از راه دور در مرکز تحقیقاتی،درمانی دیابت یزد  خبر داد و گفت: در حال حاضر این کلینیک در فضای اینترنت در قالب سامانه دریافت وقت ویزیت پزشکان صورت می‌گیرد. 

او افزود: تمامی افرادی که دارای پرونده سلامت در مرکز دیابت هستند می‌توانند برای بررسی سلامت خود یا دریافت نسخه جدید و تمدید دارو و نیز در زمان نیاز فوری به پزشک از طریق ویدئو مجازی با پزشک مورد نظر ارتباط تلفنی و تصویری داشته باشند.

آقایی ادامه داد: دسترسی سریع به پزشک، کاهش هزینه‌های بیمار و بهره گیری از فناوری‌های نو در امر ویزیت از جمله مزایای این کلینیک مجازی است.
مدیر مرکز دیابت همچنین تاکید کرد: با فضایی که در اختیار پزشک در این سامانه قرار می‌گیرد به راحتی می‌توان هم ارجاعات به آزمایشگاه‌ها و رادیولوژی‌ها و .. انجام شود و هم آزمایش‌های انجام شده به رویت پزشک برسد.

او گفت: با توجه به الکترونیکی شدن نسخ پزشک به راحتی و بدون حضور بیمار می‌تواند از این سامانه نسخه صادر و بیمار از داروخانه آن را دریافت کند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.