اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به احتمال بارش پراکنده، تند باد و گرد و غبار محلی طی روز یکشنبه در برخی نقاط استان هشدار سطح زرد صادر کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به احتمال بارش پراکنده، تند باد و گرد و غبار محلی در روز یکشنبه هفته جاری در برخی نقاط استان هشدار سطح زرد صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: بالا بودن ضرایب ناپایداری هوا در روز یکشنبه در خوزستان پیش بینی می‌شود و احتمال بارش پراکنده، وزش باد متوسط گاهی تندباد لحظه‌ای و برخاستن گرد و غبار محلی و موقتی برای ساعاتی از روز قابل انتظار است.

بر اساس این اطلاعیه در این مدت احتمال بارش پراکنده همراه با تندباد لحظه‌ای در مناطق مرتفع شمالی و شرقی خوزستان و برخاستن گرد و غبار محلی و موقتی در مناطق غربی، جنوبی و مرکزی استان پیش‌بینی می‌شود.

اثر مخاطره این رویداد، کاهش دید موقتی و کاهش کیفیت هوا و اختلال در تردد جاده‌ای، و آسیب به سازه‌های موقت (تبلیغاتی، ساختمانی و گلخانه‌ای) است.

اداره کل هواشناسی خوزستان هفته گذشته نیز در اطلاعیه‌ای نسبت به وزش باد و احتمال وقوع گرد و غبار محلی و موقتی برای ساعاتی درمناطق غربی، جنوب غربی و مرکزی استان از روز دوشنبه تا جمعه هفته گذشته هشدار سطح زرد صادر کرده بود.

انتهای پیام/م

برچسب ها: وضعیت جوی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.