یک بازیگر تلویزیون گفت: در دوران ویروس کرونا بیش از هر زمانی مردم به تماشای فیلم و سریال نیاز دارند تا اوقات خود را زمانی که در خانه هستند پر کنند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، رزیتا غفاری پیرامون فعالیت این روز‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در یک سال اخیر و با وجود شیوع ویروس کرونا مدام در حال کار کردن هستم و خوشحالم موقعیت مناسبی برای من رخ داد که بتوانم بعد از چهار پنج سال مشغول فعالیت شوم.

وی در همین راستا ابراز کرد: در آن بازه زمانی چهار پنج ساله پیشنهاد فیلم و سریال خوب کم بود و گاهی پیشنهادی نداشتم و ترجیح دادم به هر قیمتی کار نکنم و صبر داشته باشم تا با فیلمنامه و تیم بازیگران حرفه‌ای و خوب به این عرصه برگردم.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «عمارت فرنگی» با اشاره به سختی کار هنرمندان در شرایط کرونایی اظهار کرد: این روز‌ها با با وجود شیوع کرونا کار برای هنرمندان و به خصوص بازیگران در این وضعیت سخت و رعایت این موارد نشدنی است، در دوران شیوع ویروس کرونا بیش از هر زمانی مردم به تماشای فیلم و سریال نیاز دارند تا اوقات خود را زمانی که بیشتر در خانه هستند پر کنند و این مسئولیت بر عهده بازیگران و هنرمندانی است که با نگرانی و استرس زیادی به این خواسته پاسخ می‌دهند.

بازیگر سریال «کلبه‌ای در مه» پیرامون علاقه خود به ادامه فعالیت در عرصه بازیگری خاطرنشان کرد: قطعا به عنوان بازیگر دوست دارم در این عرصه فعالیت داشته باشم و در صورتی که فیلمنامه و نقش پیشنهادی مناسبی داشته باشم بازیگری را ادامه خواهم داد و البته امیدوارم شرایط فعالیت در عرصه بازیگری با ادامه تسریع در واکسیناسیون مناسب‌تر شود.

منبع: میزان

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار